PDA

Se hel versjon : Britax Vigour 3

Gravidine
24-06-2007, 09:26
Er det noen her som har erfaring med Britax Vigour 3? Jeg vet det var ei her som bestilte vogna for noen mnd'er siden...

Selene68
24-06-2007, 10:51
Jeg har denne vogna og er kjempefornøyd, kan absolutt albefale den :jupp:

Veldig stabil og lett, god på alle underlag. Bare låser forhjulet når jeg går i snø eller i skogen. Snuppa sitter veldig godt og sover strålende i den :glis:

Nå har jeg bestilt lillebroren Verve også så jeg håper den er like bra :snill:

Gravidine
24-06-2007, 11:17
Jeg har denne vogna og er kjempefornøyd, kan absolutt albefale den :jupp:

Veldig stabil og lett, god på alle underlag. Bare låser forhjulet når jeg går i snø eller i skogen. Snuppa sitter veldig godt og sover strålende i den :glis:

Nå har jeg bestilt lillebroren Verve også så jeg håper den er like bra :snill:

Hvilken butikk kjøpte du vogna fra og hvor mye kom den på? Var det lang leveringstid? Hvordan er størrelsen på den sammenlagt?

Ble mange spørsmål det her.

Selene68
24-06-2007, 15:23
Hvilken butikk kjøpte du vogna fra og hvor mye kom den på? Var det lang leveringstid? Hvordan er størrelsen på den sammenlagt?

Ble mange spørsmål det her.
Jeg bestilte den fra Comfy-Kids i England, den kom på ca 3.500,- inkl. frakt, moms og tollgebyr.
Nå har de sluttet å sende til Norge, men det er noen tyske butikker som også fører de vognene tror jeg og da blir frakten litt rimeligere. :nikker:

Leveringstiden var 5 uker.

Har ikke målt den sammenlagt, men det ligger en brosjyre ute på http://www.britax.co.uk/NewsArticle.jsp?id=29 gå inn på den brosjyren til høyre som det står Vitality på der står alle målene mener jeg. :snill: