Se hel versjon : Paraplytrille?
Egentlig kan jeg ikke fordra paraplytriller :humre: men nå trenger vi altså en enkel og greit trille som vi kan bruke når vi er på turer, siden minsta begynner å bli for stor til andre vogner. (Har Brio Race som brukes til trilleturer hjemme)
Har sett på Maclaren og Chicco Evolution. Noen synsing, erfaring eller andre gode tips?
Prisforskjellen er jo ganske påfallende, så Maclaren bør være verdt sin pris for at denne skal velges foran noe annet.
Og så vil jeg gjerne ha tips om hvor jeg kan få kjøpt til best mulig pris :blunke:
Er zapp uaktuelt? Hvis den er det så ville jeg valgt Maclaren.
Augustmamma2006
24-06-2007, 20:10
Jeg har ikke prøvd Chicco Evolution, så vet ikke hvordan den er. Men har selv en Maclaren Technno XT, og er strålende fornøyd. Den beste trillen jeg har prøvd hvertfall. Var forresten en tråd om Maclaren for noen dager siden, om hvor bra den er.
Stikka74
24-06-2007, 22:16
Hvorfor ikke en Zapp? Hvis du tenker på soving så funker den mer enn bra nok for litt større barn. Storesøster sover fint i Zappen sin hun, når det trengs. :)
Zappen er en god trille med lang rygg og høy kalesje. Men den er uaktuell siden den ikke gir god nok støtte/hvile til føttene til større barn. Har lest at flere av dere mener at den er god til større barn men det er jeg uenig i.
De "vanlige" paraplytrillene har et slikt plastbelte som går tvers over helt nede som barnet kan hvile føttene på.
Fant forresten en ny mega-liten trille som jeg lurer på om noen har sett live. Den veier kun 4 kg!
http://www.babykos.no/bilder/bbcomfort07/stort_bebecomfort07%20031.jpg
Vimsevips
24-06-2007, 22:45
Jeg har ikke prøvd Chicco Evolution, så vet ikke hvordan den er. Men har selv en Maclaren Technno XT, og er strålende fornøyd. Den beste trillen jeg har prøvd hvertfall. Var forresten en tråd om Maclaren for noen dager siden, om hvor bra den er.
Må si meg enig i alt :nikker:
tass0112
25-06-2007, 19:34
Noen som vet hvor en får kjøpt Maclaren Techno XT billigst? Fortrinnsvis på nett...
Noen som vet hvor en får kjøpt Maclaren Techno XT billigst? Fortrinnsvis på nett...
Baby Magasinet i Smalgangen på Grønland selger Techno XT for 2490,- inkl hodepute og skulderpolstring. Det er det billigste jeg har funnet her til lands i hvert fall.
Hun sitter vel ikke så lenge i vogna at liten støtte til føttene gir skade???
Vi har zappen og brukte den på sydenferie i fjor sommer, han på 3,5 satt og sov fint i den. :)
Ei jente på over 4 vil vel ikke sitte så mye i vogna alikevel?
Hun sitter vel ikke så lenge i vogna at liten støtte til føttene gir skade???
Vi har zappen og brukte den på sydenferie i fjor sommer, han på 3,5 satt og sov fint i den. :)
Ei jente på over 4 vil vel ikke sitte så mye i vogna alikevel?
Nei ikke så lenge at føttene tar skade av det.
Men det er jo ingen grunn til å velge en trille med dårlig fottsøtte når det finnes andre små og gode triller med god fotstøtte. Er ikke noe poeng for vår del at trillen er minst mulig sammenlagt og det er den eneste fordelen jeg mener zapp har fremfor andre paraplytriller. Sorry folkens men jeg er ikke noe Zapp-tilhenger.
Hun fyller ikke fire før i slutten av august forresten :blunke: Og nei hun bruker ikke mye vogn. Men de gangene behovet er der vil jeg hun skal sitte/hvile best mulig.
Nei ikke så lenge at føttene tar skade av det.
Men det er jo ingen grunn til å velge en trille med dårlig fottsøtte når det finnes andre små og gode triller med god fotstøtte. Er ikke noe poeng for vår del at trillen er minst mulig sammenlagt og det er den eneste fordelen jeg mener zapp har fremfor andre paraplytriller. Sorry folkens men jeg er ikke noe Zapp-tilhenger.
Hun fyller ikke fire før i slutten av august forresten :blunke: Og nei hun bruker ikke mye vogn. Men de gangene behovet er der vil jeg hun skal sitte/hvile best mulig.
Var bare sikker på at det hadde stått juni i signaturen din tidligere... så ikke på din nye.
Var bare sikker på at det hadde stått juni i signaturen din tidligere... så ikke på din nye.
Nei jeg husker godt min styrtfødsel 20. august 2003 :humre: Johanne er født i juni. Kankje det er det du har sett? Har sikkert stått i signaturen en eller annen gang.
Zappen er en god trille med lang rygg og høy kalesje. Men den er uaktuell siden den ikke gir god nok støtte/hvile til føttene til større barn. Har lest at flere av dere mener at den er god til større barn men det er jeg uenig i.
De "vanlige" paraplytrillene har et slikt plastbelte som går tvers over helt nede som barnet kan hvile føttene på.
Fant forresten en ny mega-liten trille som jeg lurer på om noen har sett live. Den veier kun 4 kg!
http://www.babykos.no/bilder/bbcomfort07/stort_bebecomfort07%20031.jpg
Denne likte jeg :vilha:
Hva heter den, og hvor får man tak i den?
Er ikke helt fan av zappen jeg heller, men det er mannen sin, så jeg får ikke lov til å selge den :mumle:
Denne likte jeg :vilha:
Hva heter den, og hvor får man tak i den?
Er ikke helt fan av zappen jeg heller, men det er mannen sin, så jeg får ikke lov til å selge den :mumle:
Ja den ser smart ut :jupp:
Det har den på www.babykos.no (http://www.babykos.no)
ÅSså har jo carena ei paraplytrille med nedfellbar rygg og kalesje også. Carena Lieback Lux mener jeg den heter, og prisen er på ca 5-600,- mener jeg :jupp:
Lykke til ¨på jakten..
Den synes jeg er litt vond å trille til litt tyngre barn. Ellers er det en veldig grei trille til en god pris.
Den synes jeg er litt vond å trille til litt tyngre barn. Ellers er det en veldig grei trille til en god pris.
Ja det kan hende ja. Hadde en slik når tulla var 2-3 år og det gikk veldig greit.
Jeg er heller ingen fan av paraplytriller, men kjøpte en etter nøye overveielser. Er så kjekt å ha liggende i bilen. Og valget ble en Peg Perego Lite (svart og rosa :blafre: ) og jeg er faktisk kjempefornøyd! Har til og med trilla med den på grusveier i en dyrepark og det funket helt fint. Lett å trille, selv med ei snuppe på 3 år i den :glis:
Jeg er heller ingen fan av paraplytriller, men kjøpte en etter nøye overveielser. Er så kjekt å ha liggende i bilen. Og valget ble en Peg Perego Lite (svart og rosa :blafre: ) og jeg er faktisk kjempefornøyd! Har til og med trilla med den på grusveier i en dyrepark og det funket helt fint. Lett å trille, selv med ei snuppe på 3 år i den :glis:
He, he... bestillte en slik til lillemor for ca en uke siden. Gleder oss :lykkelig:
Den ligger i tollen og godgjør seg nå...
http://web45.xps4.microserver.de/ebay/images/20061211_237/plikolitefsrosesx.jpg
Samme farge og greier!! :dulte: Hvor kjøpte du og hva måtte du betale? Så flott at du er fornøyd med den!
Samme farge og greier!! :dulte: Hvor kjøpte du og hva måtte du betale? Så flott at du er fornøyd med den![/QUOTE]
Burde vel vært ute og trillet snart vi da :humre: (vi har egentlig ganske lik smak når det gjelder barnevogner :blafre: ).
Kjøpte vår på fru Lyng, den kostet kr 1990,- og så fikk jeg 10% på den siden det var rett før Foreldre&Barn messa.
Vi har nøyaktig samme trille som er avbildet over her :glis: Håper du blir fornøyd da, til å være paraplytrille, er den rasende god synes jeg !
Men si meg; skal du ha enda en paraplytrille ??
(psst....fått Secura`n ennå :blafre: )
Og....hvor bestilte du, og hva måtte du ut med totalt ??
Burde vel vært ute og trillet snart vi da :humre: (vi har egentlig ganske lik smak når det gjelder barnevogner :blafre: ).
Kjøpte vår på fru Lyng, den kostet kr 1990,- og så fikk jeg 10% på den siden det var rett før Foreldre&Barn messa.
Vi har nøyaktig samme trille som er avbildet over her :glis: Håper du blir fornøyd da, til å være paraplytrille, er den rasende god synes jeg !
Men si meg; skal du ha enda en paraplytrille ??
(psst....fått Secura`n ennå :blafre: )
Ja det hadde vært helt topp!
Jeg tror den kom på ca 1700 med frakt om moms. Kjøpte den her i denne nettbutikken www.casitabambini.com (http://www.casitabambini.com)
Har solgt den turkise da den ble kjøpt på en tur og vi måtte ha vogn der og da siden ikke Plikoen hadde kommet ennå.
Secura kom i dag så jeg skal hente den i morgen :hyper: Enn du?
Har enda ikke kommet så langt jeg :rødme: Etter bryllupet var vi jo på ferie med ungene, og der vi var, var det ingen utstyrsbutikk :humre: Og da vi endelig var innom Kr.sund, var butikken stengt.
Så kom vi hjem igjen søndag kveld og det har gått i ett i uka som har vært :urk:
Men AM sitter jo bakovervendt i en TWE, så derfor har jeg ikke stresset mer. Til uka derimot, er det litt roligere, så da SKAL jeg se om jeg finner Secura i nærheten :glis: (og i mellomtiden er jeg spent på å høre din dom :klem: ).
Krumeline
13-07-2007, 10:40
Stilig vogn Ull-mor
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.