Se hel versjon : Noen som kan "mene" litt om trekk til Bugaboo
September 2
24-06-2007, 19:57
Heisann:snill: Jeg har bestemt meg for og bestille Bugaboo fra babytrader, men jeg klarer bare ikke bestemme meg for farge og trekk. Ville egentlig hatt rosa, men siden det blir en gutt denne gang, blir det ikke aktuelt:glis:
Valgene står mellom sandfarga base og brunt trekk, eller grå base og brunt eller blått trekk. Jeg har ikke sett det nye trekket, så vet liksom ikke helt. Så tenker jeg på om sandbasen blir lett skitten, siden den må tas av når vognen legges sammen. Noen som kan hjelpe meg litt:shock:
Augustmamma2006
24-06-2007, 20:07
Vil du ha brunt trekk syns jeg det er finest med sand base. Har selv grå base, og har alltid tenkt at den sandfargede blir lett skitten. Men har hørt av folk her inne at det ikke er tilfellet.
Tidl. bruker
24-06-2007, 20:09
jeg har ikke tatt på de nye for "orntlig" så jeg vet ikke. de i fleece liker jeg, bløte å gode.
sandbase er fint til brunt trekk og oransje trekk mest. blir veldig fint! :jupp:
blåe trekket er mere dyp lilla og jeg synes det kansje er litt kjedelig og vanlig ?
jeg har lest at sand base ikke blir noe mer skitten og de er jo enkle å vaske av også.
det er kansje enklere å matche grå base til tilbehør som pose og veske da...
ble du noe klokere?
Alpengold
24-06-2007, 20:12
Mange sier at sandbase ikke blir fort skitten ,og det har jeg litt vanskelig å tro hehhehe ,men men... Ser hvor lett støvete kan bli gråbase når vi er på farta ut og inn bilen ,og at varekorg legger seg rett på den våte asfalten når en slår sammen understellet. Men de som har sandbase vet best :blunke:.
Av de fargekombinasjoner du nevner ,jeg kunne tenkt meg grå/blå. Elsker blå buggis. Om vi får en gutt *håperhåper*,så selger jeg mitt rosa trekk og kjøper blått :glis:
peanut-mamma
24-06-2007, 20:21
Jeg har en buggis på vei fra Babytrader nå:lykkelig:
Bestillte grå base og de nye trekkene i svart, brun og offwhite:glis:
Sunny423
24-06-2007, 20:24
Jeg har gul solkalesje og syns den blir veldig fort skitten. Nå har jeg ikke prøvd å vaske den ennå, men regner med at det forsvinner da.
Sand er vel nesten like lys, så da tenker jeg meg at den blir fort skitten også.
Hadde det vært meg så ville jeg gått for grå base. Det er den som passer best til alle de andre fargene, slik at man ikke trenger å tenke på om ting passer sammen hvis man skulle bli lei.
Hvis det var en gutt jeg hadde i magen nå så ville jeg ha kjøpt enten blått eller grønt trekk(nå er det jo ei lita jente, så da blir det rødt i stedet(sambo blånekter å kjøre med rosa vogn)). Jeg bare elsker den blåfargen.
Jeg har sett den nye kalesjen i brunt på en grå base, og jeg syns da det var kjempefint jeg.
Mamsentil3
24-06-2007, 22:29
Eg har jo ikkje buggis, men skulle eg kjøpt meg ein ville eg gått for grå base og rødt trekk. (helst av den nye typen) Det passer både til gutt og jente;)
Tidl. bruker
24-06-2007, 22:53
Jeg ville hatt grå base, sand basen blir helt klart fort møkkete, det blir jo tom. den grå.
Samt at jeg synes den grå basen passer best til alle trekkene.
Og gjerne det brune trekket, det er jo lekkert!
Jeg har selv blått og gult trekk til min, og jeg har jente, det blå er virkelig vakkert. Men min yndlingsfarge er brunt, så det hadde nok blitt det.
Og et rødt et, for rødfargen er så nydelig, og det passer jo uansett om det er gutt eller jente.
Tidl. bruker
25-06-2007, 00:06
......
September 2
25-06-2007, 07:14
Heisann :snill:
Tusen takk for alle svar! Jeg tror jeg har bestemt meg for grå base og blått trekk, måtte bare overbevises litt. Hadde ikke tenkt på stelleveske, men fant ei skip hop som passer perfekt til det blå tror, jeg. Da skal jeg endelig bestille buggisen :lykkelig:
Da valgte du helt lik som min:glis:
Jeg synes blåfargen er helt nydelig, og fått mange komplimenter når jeg har vært ute å trilla.
Det eneste jeg sleit med var å finne stelleveske til fargen. Jeg endte opp med en fleurville "golden flower" da det så ut som de blå blomstene skulle matche blåfargen. Det gjorde det ikke 100% men jeg synes den er fin alikevel jeg:snill:
http://www.fotoknudsen.no/archive57/230220042347067g1l9fo57j4bKRIuBR8EY7/medium/100620070215t6a9zvtxpgwjtH21d2.jpg?25
et til:
http://www.fotoknudsen.no/archive57/230220042347067g1l9fo57j4bKRIuBR8EY7/medium/040620071943nFNgQ8oti2Ne2Q2Uk1.jpg?26
minniepus
25-06-2007, 07:57
blåe trekket er mere dyp lilla
:hehehe:
Det er det i alle fall ikke. Det blå trekket er blått. Skikkelig blått. Kongeblått?
Tidl. bruker
25-06-2007, 08:02
ser mere lilla ut her synes jeg, jeg har fått sånne prøvelapper på alle trekkene fra barnas hus. så har jeg også hørt flere har sakt det var lillaskjær. men det kommer vel ann på øyet som ser også.
Tidl. bruker
25-06-2007, 10:42
Det er det i alle fall ikke. Det blå trekket er blått. Skikkelig blått. Kongeblått?
Jepp! :nemlig:
Tidl. bruker
25-06-2007, 10:43
Hadde ikke tenkt på stelleveske, men fant ei skip hop som passer perfekt til det blå tror, jeg. Da skal jeg endelig bestille buggisen :lykkelig:
Hvilken da?
Jeg har hatt sort skiphop dash på, og ice blue skiphop saddlebag, begge to matchet bra.
blondie06
25-06-2007, 11:45
Da valgte du helt lik som min:glis:
Jeg synes blåfargen er helt nydelig, og fått mange komplimenter når jeg har vært ute å trilla.
Det eneste jeg sleit med var å finne stelleveske til fargen. Jeg endte opp med en fleurville "golden flower" da det så ut som de blå blomstene skulle matche blåfargen. Det gjorde det ikke 100% men jeg synes den er fin alikevel jeg:snill:
http://www.fotoknudsen.no/archive57/230220042347067g1l9fo57j4bKRIuBR8EY7/medium/100620070215t6a9zvtxpgwjtH21d2.jpg?25
et til:
http://www.fotoknudsen.no/archive57/230220042347067g1l9fo57j4bKRIuBR8EY7/medium/040620071943nFNgQ8oti2Ne2Q2Uk1.jpg?26
Lekker veske!!(og vogn;)) Hvor kjøpte du den?Og var den i mini tote?
Tidl. bruker
25-06-2007, 12:22
jeg må være fargeblind!
Jeg syns kalesja der ser veldig mørk ut? Nesten som SSS sier, mot blålilla. Mens tilbehøret er knall blått...
blondie06
25-06-2007, 12:27
jeg må være fargeblind!
:knegg: Jeg har sett den kun på bilder men synes også den er blå ikke blå/lilla.Mer kongeblå ja:) Farger oppleves veldig forskjellig.Det kan jeg som frisør skrive under på;)
minniepus
25-06-2007, 12:41
Jeg syns kalesja der ser veldig mørk ut? Nesten som SSS sier, mot blålilla. Mens tilbehøret er knall blått...
MIN blå Bugaboo er ikke lilla i det hele tatt. Men jeg har vurdert å sy lilla trekk til da...
Tidl. bruker
25-06-2007, 12:44
jeg kan ta med trekkprøvene imorgen lilleL ! så kan du kikke på de! du skal vel uansett ha flere trekk tenker jeg!
nå er jeg ikke sikker men mener det er Tommeline som synes det blå var for lilla, så hun byttet.
Alpengold
25-06-2007, 13:14
Jeg har sett blått trekk kun på bilder her og der ,og synes det ser veldig blått ut ,en sånn nydelig blå farge. Ser ikke noe lilla jeg i det hele tatt :humre:
Jeg kunne sagt at noen bør justere farger på PCen heheehe tuller bare. Vi alle ser farger litt forskjelligt.
Jeg har blå buggis,å syns ikke den er blålilla :niks:
jeg kan ta med trekkprøvene imorgen lilleL ! så kan du kikke på de! du skal vel uansett ha flere trekk tenker jeg!
nå er jeg ikke sikker men mener det er Tommeline som synes det blå var for lilla, så hun byttet.
Gull! :) da får jeg sett på dem. Of, flere trekk. Vet ikke jeg, nå er snart kvota brukt opp for dette året tror jeg. Hehe.... :) EW kom forresten nå før vi drog. Halte den utav eska, måtte jo se på før vi drog. Knall rosa, men utrolig kul. Alt utstyret passer helt gull til den :) Kjedelig tur detta, godt med nm på mobilen. Hehe, gubben bare ler av meg. :fnise:
September 2
25-06-2007, 14:47
Hvilken da?
Jeg har hatt sort skiphop dash på, og ice blue skiphop saddlebag, begge to matchet bra.
Jeg liker litt friske farger, så jeg synes skiphop dash ocean stripe såg ut til og passe bra. Ellers kunne jeg godt tenkt meg Ju Ju Be Be all, sporty stripes. Hva synes du om de?
Alpengold
25-06-2007, 16:31
Ellers kunne jeg godt tenkt meg Ju Ju Be Be all, sporty stripes. Hva synes du om de?
Åh ,den tenkte jeg å kjøpe til min shirts OTH. Likte veldig godt farger. Men det kunne vært litt for mye mønster. Men til ensfarget vogn Sporty Stripes er superfresh og sommerlig ,synes jeg :glis:
September 2
25-06-2007, 16:39
Åh ,den tenkte jeg å kjøpe til min shirts OTH. Likte veldig godt farger. Men det kunne vært litt for mye mønster. Men til ensfarget vogn Sporty Stripes er superfresh og sommerlig ,synes jeg :glis:
Synes kanskje fargene på skiphop passer bedre til det mørkeblå trekket, men har jo helst lyst på Ju Ju Be, det var liksom litt "mer" med den:snill: Det går jo mot høst når poden kommer, men, men....
Tidl. bruker
25-06-2007, 19:30
Jeg liker litt friske farger, så jeg synes skiphop dash ocean stripe såg ut til og passe bra. Ellers kunne jeg godt tenkt meg Ju Ju Be Be all, sporty stripes. Hva synes du om de?
Skiphop ocean stripe ser ut som den er mye "knæsjere" i fargen enn Ju Ju Be Be, så da ville jeg kanskje heller hatt Ju Ju Be Be'n.
Men jeg har ikke prøvd Ju Ju Be Be, så jeg kan ikke si noe om hvordan den er i bruk.
Skiphop er jo genial, og dash er et must i Norge, med regn og slikt. Du kan jo ha Skiphop Uptown Stripe også på den blå vogna, for å "sprite" opp litt mer, den hadde jeg veldig lyst på til det blå trekket! (og friske farger har den!)
September 2
25-06-2007, 19:34
Hvilken da?
Er du fornøyd med skiphop dash-vesken? Den ser litt liten ut, men det er kanskje bare på bildet?
September 2
25-06-2007, 19:40
Skiphop ocean stripe ser ut som den er mye "knæsjere" i fargen enn Ju Ju Be Be, så da ville jeg kanskje heller hatt Ju Ju Be Be'n.
Men jeg har ikke prøvd Ju Ju Be Be, så jeg kan ikke si noe om hvordan den er i bruk.
Skiphop er jo genial, og dash er et must i Norge, med regn og slikt. Du kan jo ha Skiphop Uptown Stripe også på den blå vogna, for å "sprite" opp litt mer, den hadde jeg veldig lyst på til det blå trekket! (og friske farger har den!)
Vi skrev visst forrige innlegg samtidig :glis: Så skiphopen er vanntett den og? Den er jo litt mer "knasj", så jeg tenkte kanskje den passer bra til den sterke blåfargen, istedenfor Ju Ju Be Be som er litt dusere.
Tidl. bruker
25-06-2007, 19:42
Er du fornøyd med skiphop dash-vesken? Den ser litt liten ut, men det er kanskje bare på bildet?
Ja, det skrev jeg jo over her og. Jeg er veldig fornøyd, dash er overhodet ikke liten. Jeg har et sykt barn som trenger mye utstyr med seg og til tider har det vært ikke bare ekstra skift, bleier og leker i dash'n, men også forstøverapparat, aerochamber kolbe, 6 forskjellige medisiner i ulik strl., sprøyter og kanyler, flere bokser sondemat, o2 kolbe, drikke mm.
Så nei, liten kan jeg ikke si at jeg synes den er, i tillegg har jo jeg hatt mobil, nøkler, lommebok og litt div. småting til meg selv oppi der hvis jeg ikke har hatt med meg BOB'en.
Når jeg har brukt saddlebag'n har det vært i kombinasjon med BOB og ikke minst handlekurven under. For den er liten, og kjekk ;)
Tidl. bruker
25-06-2007, 19:43
Vi skrev visst forrige innlegg samtidig :glis: Så skiphopen er vanntett den og? Den er jo litt mer "knasj", så jeg tenkte kanskje den passer bra til den sterke blåfargen, istedenfor Ju Ju Be Be som er litt dusere.
Ah, jeg tenkte omvendt, at den ble for knasj :D
Men det må jo du bestemme!
Jeg har aldri hatt vann inne i min dash i hvertfall, og vi har da vært ute i plaskregn mang en gang.
Lillemor_med_to
25-06-2007, 20:04
solgte min fordi jeg synes den ble for liten:)
Ja, litt kobolt, egentlig. Skikkelig sterk, klar blåfarge. Det kommer veldig an på lyset man ser vogna i, tror jeg. xtina sin ser veldig mørk ut på bildet, men se min ute i dagslys da:
http://www.fotoknudsen.no/archive50/160920032212248ALnUh91HBDsg4y4E698g5/medium/20032007011804reHtib45TqFO.jpg?73
Tommeline81
25-06-2007, 22:43
Det blå trekket er finere på bilder enn IRL, jeg ble skuffet og solgte mitt. Hadde jeg hatt buggis nå ville jeg gått for sand base og brunt og svart trekk. Evt hatt en ekstra base i en annen farge, både den blå og den røde er veldig fin. Grå er kjedelig. Fleece-trekkene trekker til seg støv.
Hvorfor lager de ikke svart base, ville vært mye finere enn den grå.
Alpengold
26-06-2007, 08:11
Har ikke lagt merke til noe støv på rødt og orange trekk ,ikke på rød sommerkalesje heller. HAr ikke tørket en eneste støvbit enda. Men til det svarte har jeg en rull. Synes ikke det er noe problem å rulle over av og til ( gjør det ofte med ullkær feks) :blunke:
Jeg ville valgt grå base i alle fall, passer til stort sett alle farger.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.