PDA

Se hel versjon : Hartan Skater S 268

-telo-
25-06-2007, 09:03
noen som har denne vogna og kan fortelle meg litt om den?? er det en bra vogn eller?

Plusle
25-06-2007, 09:17
Nå vet jeg ikke om den har kommet med noen utbedringer den siste tiden.
Jeg har prøvd den og likte den ikke spesielt godt.

Det jeg likte minst var:
* Trang innvendig, spesielt med pose i.
* Kort fotbrett.
* Knirkete/gnissete etter få dager (klarer bare ikke knirkelyder :rødme: )
* Selen hadde ikke mellom-bena-stropp, så minsten skle ut av den flere ganger.
* Voldsomt stor sammenlagt. Både lang og høy. Fylte opp hele bagasjerommet på en Ford Mondeo stv. Ikke særlig å ha med om man skulle handle samtidig.

Det jeg kom på i farten. Jeg ble ikke imponert over kvaliteten. Hadde trodd at den ville ligge omtrent som Teutonia, men dengang ei.
Har hørt at andre har hatt problemer med at fremhjulet har ramlet av, det opplevde heldigvis ikke jeg.

Gus
25-06-2007, 09:59
Vi har en hartan skater xl, der er vel bare en gamlere modell, siden den ble kjæpt i 04..

Jeg har v kjempefornøyd..

Brukte voksipose og hadde god plass
ang knirking.... en MÅ jo smøre ALLE vogner, både i plasten og ellers.... vis ikke vil de knirke.
Kom fram over alt..

Vi hadde da en opel corsa city og hadde "god" (vis en kan si det om en slik bil.. hehe) i bagarsjen etter at vogna lå der....

Minus er vel kort rygg i forhold til noen andre vogner, vi hadde ikke noe problem med det, men prinsessa var vel 2 1/2 da vi sluttet å bruke vogn..

Men selv om jeg har v kjempefornøyd så har jeg kjøpt meg en buggis, pga vekten... Hartan vognen var vel en av de letteste da vi kjøpte vogn i 04..

Gus
25-06-2007, 10:20
:dobbelt:

*Tassa*
25-06-2007, 17:06
Jeg vil ikke anbefale denne vognen. Jeg hadde den kun i noen mnd. I løpet av den korte tiden gikk forhjulet i stykker x 2. Vi måtte bytte hele understellet x 1.
Den er veldig liten og trang. Synes den var litt "skarnglete" ifh til andre vogner jeg har testet.