PDA

Se hel versjon : Okey, da har jeg bestemt meg....

Emmeline81
25-06-2007, 13:36
det blir Bugaboo på meg også. Var innom Barnas Hus i dag og prøvde igjen, og nå bestemte jeg meg for å prøve. Så da skal jeg legge inn en bestilling hos Babytrader. Noen som vet hvor lang tid det tar sånn cirka om dagen??? Skal bestille soret og tenkte å bestille både fleece trekk og det nye, evt sun canopy og vinterhjul. Tenkte også på den posen til, noen som vet hvor lenge den passer?? Junior er jo blitt 13 mnd alt, så tenkte å ha den til høsten men bestiller den vel nå.

Mamma Rosa
25-06-2007, 13:44
Gutten min er 22 mnd og bruker posen enda. Regner med at den passer frem til vinteren hvertfall.
(Han er 90 cm.)

Emmeline81
25-06-2007, 13:48
Okey, Junior er bare 80 cm nå, så da skal det gå fint. Hvor varm er den egentlig? Sånn at du bruker den på litt kjølige dager nå, og utover høsten???

sessan&prinsessan
25-06-2007, 14:04
Oj vad spännande:glis: Hoppas den kommer fort hem till dig sån att du får njuta den genom sommaren.

Posen är super fin, men tror kanske den blir lite i varmaste laget just nu.
Men från sen sommaren & utover hösten/vintern blir den knall.
Skall själv köpa mig en ny till hösten angret så på att jag solgte min rosa.

Glädjer mig till massa bilder

Emmeline81
25-06-2007, 14:07
Ja jeg håper jeg blir fornøyd, har jo oth nå, men tror ikke sambo lar meg beholdee begge. Har liksom ikke blitt helt fornøyd med Oth derfor prøver vi noe nytt:rødme: Men du som har litt peil, ville du bestilt det nye trekket eller fleece trekket, eller evt begge deler???

sessan&prinsessan
25-06-2007, 14:21
Peil & peil:rødme:

Men utan tvekan säger jag att jag hade bara köpt det nya om jag skulle ha sort! Det nya trekket är väldigt fint & jag har just beställt mig sort själv faktiskt:glis:
Fleecen trekker generellt till sig endel lo, jag hade fex den grå posen först & den är svart inni & jag älskar ullfleece:gaah: den såg ikke ut efter en dags bruk.
Min syster har svart fleece & hun har en klesrulle liggande fast i stellebagen, pga LO:humre:

Emmeline81
25-06-2007, 14:34
Så posen trekker til seg en del lo og sånn den også?!?! Fleecen virker jo veldig god,men om den trekker til seg mye lo, er det vel bedre med den nye. Så får man heller sy et fleece insert til. Passer oth sitt bra?? tenkte å bruke den som mal og sy litt forskjellige farger.

Lilleklump
25-06-2007, 14:41
Oth sitt passer perfekt!! Blir spennende å se bilder da!

Emmeline81
25-06-2007, 14:45
Sender forresten babytrader alltid bugaboo utstyr gratis også?? om man skulle ville bestille noe mer mener jeg??

Lilleklump
25-06-2007, 14:51
Kun når du bestiller vognen! Så det lønner seg å bestille utstyret med vogna!

Emmeline81
25-06-2007, 15:07
Okey, da får jeg bestemme meg for hva jeg må ha da.

Mamsentil3
25-06-2007, 17:24
Åååå grattis. Kva for farge går du for?? Blir spennende å sjå bilder;)

Emmeline81
25-06-2007, 17:34
Det blir sort, og så skal jeg sy lyseblått og limegrønt seat insert iallefall for å friske opp litt. Kanskje det blir en ny stelleveske etterhvert også:glis: