Se hel versjon : Hvilken vogn skal jeg velge istedenfor min quinny freestyle?
Jeg skal bytte min quinny freestylevogn fordi den har vært masse feil med. Innbytteprisen er 3500 kroner.
Jeg regner med at jeg må legge til litt penger for å få en annen vogn.
Jeg er helt blank!
det eneste jeg vet er at jeg vil ha en vogn som kan vendes forover og bakover og som er god å trille (jeg liker veldig godt å trille quinnyen min, så kanskje noe liknende?)
håndbrems hadde heller ikke gjort noe...
hva skal jeg velge??
Tidl. bruker
25-06-2007, 18:37
hva vil du ha? 3 hjul eller 4? siden sønnen din er halvannet så ville jeg kjøpt OTH.
Tidl. bruker
25-06-2007, 18:39
Tror OTH passer for deg. Den er bare framovervendt da, men sønnen din er jo stor nå...?
Min vognfavoritt er Espirit Infinity, kjøpte den på Rudo helgesen for 3300 kr. Den kan vendes begge veier, i likhet med Buggisen har den to bevegelige forhjul, men Espiriten han større hjul foran. Den har itillegg full liggestilling, og det er enkelt å få den i liggestilling selv om det er barn i den. jeg er strålende fornøyd med den.:lykkelig:
Mamma Rosa
25-06-2007, 18:46
Om det er viktig for deg å ha barnet mot deg når du triller, så burde du ikke la deg "overtale" til rent forovervendte. :)
OTH! Byttet selv nettopp fra Quinny comfort til Oth. Merker forskjell der ja!
Helene Harefrøken
25-06-2007, 19:25
Om det er viktig for deg å ha barnet mot deg når du triller, så burde du ikke la deg "overtale" til rent forovervendte. :)
Det er jeg helt enig i :nemlig:
Nå har jo jeg en på nesten to, savner veldig muligheten til å velge hvilken vei jeg vil ha ham. Har OTH forresten :-)
silkepels
25-06-2007, 19:29
Min vognfavoritt er Espirit Infinity
Hadde vært morro å sett bilde av den :jupp:
Jeg er ikke vanskelig å be :flau:
http://www.fotoknudsen.no/archive54/010420041133451V71qGbO5swGHv8i5N5RdR/medium/080520072058t4qJ1KgcpxDKXVyc4b.jpg
silkepels
25-06-2007, 20:02
vicci, er understellet like bredt foran som bak? (altså der de små hjulene og de store hjulene er, er det like bredt?)
vicci, er understellet like bredt foran som bak? (altså der de små hjulene og de store hjulene er, er det like bredt?)
Den er smalere foran ja :jupp:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.