PDA

Se hel versjon : Babytrader gidder ikke å svare på mailene mine mer..

Blue Lady
26-06-2007, 09:48
Fikk beskjed av de for en uke siden at de skulle sende den "i morgen". Jeg sendte mail en dag etter det og spurte etter trackingnumber, men har ikke fått noe svar. har sendt de to mail til etter det, ikke noe svar. :gaah:
På "my account" står det bare "paid", ikke sendt, så regner med at de ikke har giddet å sende vogna mi :sinna:

Eller hva tror dere??

Alpengold
26-06-2007, 09:54
HVis det står "paid" så er de ferdige med din ordre ,har sendt pakke og fikk penger. Kanskje de har det veldig travelt nå og har ikke tid til å svare på mail. Litt dårlig unskyldning selvfølgelig ,men de har jo virkelig mye å gjøre akkurat nå med alle bestillinger fra shoppegalne norske damer :humre:

Håper du får vogna di snart :kryss: :glis:

Tidl. bruker
26-06-2007, 10:09
Er ikke helt sikker på det. Min ordre står det paid på, og det har det gjort siden 6. juni. Men tror ikke de har sendt noe, har ikke fått trackingnummer eller noe sånt. I tillegg kommer ikke deler av ordren min inn før midten av juli?

Mamma Rosa
26-06-2007, 10:14
Nå har de vel stengt på Mandager, så det er vel forklaringen på at du ikke har fått svar på mail. :)

Blue Lady
26-06-2007, 10:23
Nå har de vel stengt på Mandager, så det er vel forklaringen på at du ikke har fått svar på mail. :)

Har sendt de 3 mail, ikke bare på mandager, så det er nok ikke grunnen. :)

Blue Lady
26-06-2007, 10:23
HVis det står "paid" så er de ferdige med din ordre ,har sendt pakke og fikk penger. Kanskje de har det veldig travelt nå og har ikke tid til å svare på mail. Litt dårlig unskyldning selvfølgelig ,men de har jo virkelig mye å gjøre akkurat nå med alle bestillinger fra shoppegalne norske damer :humre:

Håper du får vogna di snart :kryss: :glis:

Så kanskje det er håp da :) Fikk du mail om at vogna di var sendt?

Mamma Rosa
26-06-2007, 10:33
Har sendt de 3 mail, ikke bare på mandager, så det er nok ikke grunnen. :)
Okey. :) Du kan også ringe dit.
Jeg har snakket med de flere ganger, veldig hyggelige og hjelpsomme.

Blue Lady
26-06-2007, 10:47
Okey. :) Du kan også ringe dit.
Jeg har snakket med de flere ganger, veldig hyggelige og hjelpsomme.

:skummelt: tror jeg avventer noen dager :)

blondie06
26-06-2007, 11:32
Står paid på min også,men jeg har fått tracking nummer og mail om at de sendte den 21... men klarer ikke å tracke den enda står kun sendt fra avsenderland.

Blue Lady
26-06-2007, 11:43
Står paid på min også,men jeg har fått tracking nummer og mail om at de sendte den 21... men klarer ikke å tracke den enda står kun sendt fra avsenderland.

Da er det jo håp :lykkelig:

vicky79
26-06-2007, 11:48
Da er det jo håp :lykkelig:
:klemmer: you will have it soon!

Alpengold
26-06-2007, 12:46
Så kanskje det er håp da :) Fikk du mail om at vogna di var sendt?

JEg mailet henne ang noe utstyr et par dager etter jeg bestilt vogna og da svarte hun at vogna mi er allerede sendt. Og den kom til meg i løpet av 10 dager ( da var den fortlolet og sendt videre på to timer :shock: ,noen ganger norges post jobber utrolig fort). Når jeg skulle hatt utstyrspakke med sporingsnummeret så fikk jeg mail med en gang pakken ble sendt. Ellers andre lettere pakker uten nummer kom bare rett etter hverandre. Alt fraktkostnader fikk jeg refundert uten å be om det. JEg føler meg veldig heldig med handelen hos BT :glis: ,men da jeg bestilte vogna mi ,så var det ikke så stor pågang herifra. Nå ser det ut at det er helt haos. Norwegian mammas attaks :humre:

Blue Lady
26-06-2007, 13:49
JEg mailet henne ang noe utstyr et par dager etter jeg bestilt vogna og da svarte hun at vogna mi er allerede sendt. Og den kom til meg i løpet av 10 dager ( da var den fortlolet og sendt videre på to timer :shock: ,noen ganger norges post jobber utrolig fort). Når jeg skulle hatt utstyrspakke med sporingsnummeret så fikk jeg mail med en gang pakken ble sendt. Ellers andre lettere pakker uten nummer kom bare rett etter hverandre. Alt fraktkostnader fikk jeg refundert uten å be om det. JEg føler meg veldig heldig med handelen hos BT :glis: ,men da jeg bestilte vogna mi ,så var det ikke så stor pågang herifra. Nå ser det ut at det er helt haos. Norwegian mammas attaks :humre:

Hehe, ja det virker som at vi er en hel stor gjeng som har bestilt vogn der de siste ukene :)

Vicki: Takk :blomst:

MissX
26-06-2007, 21:52
Uff, reiser lørdag om 2,5 uke... tør jeg å satse på at den kommer til da??
Best nå!