PDA

Se hel versjon : Hvor er det lurest å bestille fra?

Tjorven75
26-06-2007, 09:53
Jeg skal bestille meg buggis til lillebabyen i magen. Hvor er det lurest å bestille?

Er det noen av leverandørene som ikke er til å stole på?

Jeg setter stor pris på advarsler og anbefalinger av leverandørerer på vogn.

Hvor mye kommer en buggis på nå? Med alle avgifter, porto osv. Er det noen leverandører som er billigere enn andre?

Jeg vet at dette sikkert ligger her inne allerede, men jeg har bladd meg noen sider tilbake og fant ingenting som var direkte svar på spørsmålene mine. Så jeg håper noen tar seg bryet med å svare meg.

-pernillemor-
26-06-2007, 09:58
Hvis man er ny kunde hos babytrader.nl, får man 50 euro i rabatt på kjøp over 600 euro :jupp: frakt er gratis på bugaboo cameleon der :jupp:

Vet ikke hvordan det er å bestille fra usa, men dollarkursen er ihvertfall veldig lav nå, bare 5.9 :jupp:

Mariposamamma
26-06-2007, 10:04
Hvis man er ny kunde hos babytrader.nl, får man 50 euro i rabatt på kjøp over 600 euro :jupp: frakt er gratis på bugaboo cameleon der :jupp:

:nikker: Vi har akkurat bestilt fra babytrader.nl, og valgte det siden så mange her inne hadde god erfaring med dette firmaet, og fordi vi fikk en engangsrabatt som ny medlem på 50 Euro i rabatt (ved kjøp over 600 Euro ja) og ingen fraktkostnad.

Vognen er ikke i hus enda, men den er visstnok ferdig fortollet i går, og kommer vel trolig til postkontoret i dag.. :jippi: Min kjære ringte nemlig å hørte..nesten litt søt som er så utolmodig han da! :knegg:

Lykke til Tjorven!

Tjorven75
26-06-2007, 10:04
Vet ikke hvordan det er å bestille fra usa, men dollarkursen er ihvertfall veldig lav nå, bare 5.9 :jupp:

Men jeg innbiller meg at fraktkostandene blir helt hinsides og med ekstremt lang leveransetid hvis man bestiller fra USA. Man sender vel ikke en hel vogn med fly når det er en pakkeforsendelse.