Se hel versjon : Pris på Bugaboo Cameleon??
Mamsentil3
26-06-2007, 13:07
Kva må eg forvente å betale for ei grå/rosa Bugaboo Cameleon som
er 1 år gammel. Altså vogn + vinterhjul....
for en mega pen bruk bugaboo 5500. vinterhjul 500
lillegull_okt06
26-06-2007, 13:59
Jeg kjøpte ei helt strøken vogn ny jan07 til 5000,-... Var ikke noe ekstra da..
Var knall fornøyd med det!!:glis:
Vi elsker den vogna!!!:elsker:
Mamsentil3
26-06-2007, 15:01
Tusen takk for svar.... Er det for seint å kjøpe bugaboo til ei jente som snart blir 2 år?????
mammmamia
26-06-2007, 16:25
6000 for vogna + vinterhjul hvis den er strøken... En toåring passer sikkert fint i en buggis, men vet ikke om jeg personlig hadde giddet å kjøpe den, ungen er vel mest i barnehagen uansett, så blir den brukt mye..?
Mamsentil3
26-06-2007, 17:02
Snuppeline er ikkje i barnehage endå. Eg har tatt meg eit friår. Men skal begynne 3 dgr frå hausten av, så me skal nok få brukt den.. Hadde berre vore så kjekt å prøvt ei bugaboo......;)
mammmamia
26-06-2007, 17:09
Snuppeline er ikkje i barnehage endå. Eg har tatt meg eit friår. Men skal begynne 3 dgr frå hausten av, så me skal nok få brukt den.. Hadde berre vore så kjekt å prøvt ei bugaboo......;)
Kjør på!! :glis:
Mamsentil3
26-06-2007, 17:22
Kjør på!! :glis:
He,he. Kunne du ikkje heller vore litt meir negativ til dette.....:fnis:
Egentlig burde eg ikkje kjøpa ei vogn til, men fornuften e' satt til side for eit lite øyeblikk......
Det kommer nok litt an på hvor lang frøkna er, den kan fort bli for kort i ryggen om barnet er lang der. Men det er ei fantastisk god vogn som absolutt må prøves, selv om jeg har solg mi fantastisk billig akkurat da men...:humre:
Jeg kjøpte ei helt strøken vogn ny jan07 til 5000,-... Var ikke noe ekstra da..
Var knall fornøyd med det!!:glis:
Vi elsker den vogna!!!:elsker:
Godt å høre at dere er fornøyd, venter på bilder jeg da:blunke:
Mamsentil3
26-06-2007, 19:10
Det kommer nok litt an på hvor lang frøkna er, den kan fort bli for kort i ryggen om barnet er lang der. Men det er ei fantastisk god vogn som absolutt må prøves, selv om jeg har solg mi fantastisk billig akkurat da men...:humre:
Ho er 84 cm lang nå! Vil ho kunne bruke denne lenge då??
Ho er 84 cm lang nå! Vil ho kunne bruke denne lenge då??
Hun har den nok en stund da ja. Frøkna mi er nesten 90 cm og hadde fortsatt litt plass igjen om ikke så mye. men hun hadde helt sikkert kunne ha brukt den en god stund enda. De vokser jo ikke så fort nå lengere som tidligere heller.
lillegull_okt06
26-06-2007, 20:54
Godt å høre at dere er fornøyd, venter på bilder jeg da:blunke:
Ja, jeg har vært så busy med å trille at jeg ikke har fått tatt noen bilder enda...:humre: Skal se om jeg kan få summet meg til det i morra!
Snuppa er så skjønn i den!:hjerter:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.