Se hel versjon : Plike X-lite. Noen som har erfaring med den?
Er den like god som Pliko P3?
Noen som vet hva den koster og hvor jeg kan få tak i? Billigste jeg har funnet hittil er ca 1700,- med frakt og moms.
http://www.pingpong-online.de/osc/images/200713028.jpg
Den ser jo ut som den er helt lik Pliko P3 bare at den mangler pumpebar. Så jeg vil anta att de er akkurat like gode også. Nå har jeg ikke denne da, men pliko P3.
Den var forresten kjempe fin :blunke:
Forskjellene jeg kan se er:
- enklere kalesje
- polstring på selene
- har ikke søsken"brett" på baksiden
- enklere/tynnere kurv under
- lavere sider
- har ikke bøyle
- litt andre hjul
Den veier ca 1 kg mindre enn storebroren og er ca 4 cm kortere når den er slått sammen.
Synes det ser ut som en god og robust trille i en litt enklere utgave enn Pliko P3 :jupp:
-=Ceci=-
26-06-2007, 19:46
En av de største forskjellene er at pliko lite ikke har full liggestilling! Kun "halvveis" liksom... P3 kan man jo legge tilnærmet flatt. :)
Ser nå som du nevner det at selene er annerledes. På Pliko er selene bare festet i en hempe bak på ryggen og en kan ta dem løs viss en vil.
Virker som dette er en vogn som er grei for litt større barn , siden den ikke har bøyle og ikke kan legges helt ned.
Hjulene ser kanskje litt mindre ut en på Pliko. Er de det kan jo det gå ut over trillekomforten. Ser like robust ut som Pliko ja, veldig god kvalitet:snill:
Ser nå som du nevner det at selene er annerledes. På Pliko er selene bare festet i en hempe bak på ryggen og en kan ta dem løs viss en vil.
Virker som dette er en vogn som er grei for litt større barn , siden den ikke har bøyle og ikke kan legges helt ned.
Hjulene ser kanskje litt mindre ut en på Pliko. Er de det kan jo det gå ut over trillekomforten. Ser like robust ut som Pliko ja, veldig god kvalitet:snill:
Ja det tenkte jeg også, at den er greit for de litt større barna. Og det er jo det jeg skal bruke den til.
Men om det stemmer at hjulene er mindre så er jeg litt bekymret for dat de er dårligere å trille på enn på P3.
Har hatt P3 til mellomsøster i fjor sommer og var meget, meget fornøyd med den. Men tenkte å ha en litt mindre/enklere denne gangen.
Nå ble jeg veldig i tvil...skal jeg heller ta Pliko P3? Kanskje lettere å få solgt den nå vi er ferdig med den?
stratos73
27-06-2007, 06:40
Har du sjekket ebay.com mener at pliko p3 er billigere der
Da har jeg studert vognene litt og funne ut at hjulene til "Pliko P3" er 17cm i diameter og "Lite" har hjul som er 16,3cm i diameter. Så store forskjellen er det nå ikke.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.