PDA

Se hel versjon : blir ALDRI enig med meg selv, EW eller TFK?

riina
26-06-2007, 18:28
ÅH, nå begynner jeg å bli litt lei av meg selv egentlig... Hadde bestemt oss for en easywalker sky, men nå har jeg begynt å vurdere TFK igjen. Var å kikket på TFK`en, og likte den egentlig ikke helt, men...

Hvilken og hvorfor?

Og hvor kan jeg kikke på TFK igjen? På bebito hadde de kun èn, skulle gjerne sett flere av modellene (nord-trøndelag/trondheim)

Tidl. bruker
26-06-2007, 18:30
Personlig så synes jeg ikke TFK er så veldig fin om jeg får være ærlig, for det er alt for mye krimskrams med den, mens EW Sky er knallfin!
Se på Nuta sin turkise som ligger til salgs nå - den er lekker :glis:

Tidl. bruker
26-06-2007, 18:38
Evt. sen et PM til Nuta, du kommer vel ikke inn på markedsplasen.

riina
26-06-2007, 18:59
Er egentlig enig med deg, synes det er for mye krimskrams på TFK`n, også er den litt for... "blank" likssom! Men, jeg blir i tvil med tanke på det rent praktiske, oktoberbaby med behov for god plass ganske lenge...

Kommer ikke inn på markedsplassen nei, men har sett den turkise- og den er jo bare lekker!!!

LilleMamsen
26-06-2007, 19:21
Hei
Har nesten samme problem selv. Har endt opp med at jeg vil ha en EW Sky, men tenker hele tiden på fordeler og ulemper..
Min usikkerhet går mer på sportsdelen: beskytter den nok hvis det feks blåser? - og at sportsdelen ikke kan snus.
Bag'en er like stor som TFK sin, så våre høstbarn har god plass til å vokse der i hele vinter :snill:

blondie06
26-06-2007, 19:25
Personlig så synes jeg ikke TFK er så veldig fin om jeg får være ærlig, for det er alt for mye krimskrams med den, mens EW Sky er knallfin!
Se på Nuta sin turkise som ligger til salgs nå - den er lekker :glis:

Signerer:)

riina
26-06-2007, 21:28
Hei
Har nesten samme problem selv. Har endt opp med at jeg vil ha en EW Sky, men tenker hele tiden på fordeler og ulemper..
Min usikkerhet går mer på sportsdelen: beskytter den nok hvis det feks blåser? - og at sportsdelen ikke kan snus.
Bag'en er like stor som TFK sin, så våre høstbarn har god plass til å vokse der i hele vinter :snill:

Da er jeg nesten 100% sikker jeg altså! Trodde TFK bagen var en del større, men er de like store, ja, da ligner det EW altså... (UL i dag sa nemlig 5% større enn "normalen" på tidspunktet, derav de kalde føttene). Det at sportsvogna ikke kan snus har jeg ikke tenkt så mye på egentlig, det kunne ikke storebrors heller (men sant å si brukte jo han kombidelen av simovogna til han var godt over 1 år og han fikk ny trille da)....