Se hel versjon : Takk for idag dere "utstyrsholikere"
Tidl. bruker
26-06-2007, 19:27
Takk for idag! jeg var ikke så frisk i magen så jeg er lei for jeg måtte dra. :mumle: ville bli lengre men det ville ikke magen :gaah:
håper det går bedre neste gang.
er det ok jeg legger ut et par bilder?
funnet ut at vi er ikke vognomane! vi er utstyrsoholikere!
Tidl. bruker
26-06-2007, 19:35
på vei hjem:
http://i75.photobucket.com/albums/i303/superjanne/07juni355.jpg
blondie06
26-06-2007, 19:35
Vil se biiiiiilder!!!!:glis:
Oi der kom det ett gitt;)
Tidl. bruker
26-06-2007, 19:36
kan vel legge inn av vognene :flau: klarer ikke la vær heller...
http://i75.photobucket.com/albums/i303/superjanne/07juni349.jpg
Lilleklump
26-06-2007, 20:05
Hyggelig å hilse på alle sammen ja! Både kjente og ukjente! Beklageligvis måtte jeg dra veeeldig tidlig! Kommer sterkere tilbake altså:glis: Morro så lenge det varte!;)
Tidl. bruker
26-06-2007, 20:07
bilder:
legg merke til min datter, like kameraklegg som moren! :humre:
http://i75.photobucket.com/albums/i303/superjanne/07juni348.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i303/superjanne/07juni345.jpg
Tidl. bruker
26-06-2007, 20:09
MOI!
http://i75.photobucket.com/albums/i303/superjanne/07juni344.jpg
Utstyrsholikerene
http://i75.photobucket.com/albums/i303/superjanne/07juni343.jpg
dere var noen orntlige allrighte jenter! :) håper vi kan gjøre dette igjen!!!
How I wish, how I wish I was there...:klemmer:
Tidl. bruker
26-06-2007, 20:12
next time you now! :blunke: u must!
Helene Harefrøken
26-06-2007, 20:18
Så koselig å se dere :jupp:
Så søt vesla jenta di er SSS :elsker: Så søtt bilde der hun sitter og titter ut av vinduet.
Takk like så SSS. Var veldig koselig å treffe deg. Var vel jeg fikk prata mest med, siden vi fikk litt tid i starten! Kanonkjekt å få fjes på nicka :D kom hjem og fant ut at jeg ikke hadde handla noe til nurket, må ta feberen tror jeg :fnise: Derimot lå der masse i postkassa nå. To hentelapper fra posten, klær i masser + pakka fra danmark! Bestilte på fredag! Det er ikke verst. ;)
Kjempehyggelige alle sammen!!!! Håper vi sees igjen!
Tidl. bruker
26-06-2007, 20:43
takk for det frk.hare!
hihihi.... SSS: *pååååpkoooorn* :fnise:
Tidl. bruker
26-06-2007, 20:45
jaaa! :kry:
Tidl. bruker
26-06-2007, 21:09
sitter å prøver å huske hva hun med brune OTH kaller seg! ? hun som venter Bugaboo heter krumeline, sant?
sliten i hue nå...
Lilleklump
26-06-2007, 21:14
Emmeline;)
Tidl. bruker
26-06-2007, 21:16
ja , huff emmeline, sorry, mye liner her!
:blomst: emmeline!
Augustmamma2006
26-06-2007, 21:49
Ja, takk for koselig dag jenter! Kjempekoselig å bli kjent med dere. Wow, du er kjapp SSS... Før jeg har rukket å komme meg inn hit, har du allerede fått lagt ut flere bilder... hehe...
http://bp3.blogger.com/_MRCEiSG4FNk/RoF8pplmppI/AAAAAAAAAPg/HMJXLhaM-nw/s320/26062007119.jpg
Her et bilde av blldene jeg tok ;)
Tidl. bruker
26-06-2007, 22:08
har du ikke flere større plis ! :glis:
Tommeline81
26-06-2007, 22:15
Masse lekre vogner, likte spesielt godt brun OTH med lyseblå seat-insert (vil å ha).
Mamsentil3
26-06-2007, 22:21
Det såg koseligt ut. Så masse skjønne bebiser og alle dei stilige vognene med alt det lekre utstyret;) Været såg ut til å være bra det og! Kjedeligt om det hadde regna. Synd at eg bur litt for langt unna, ellers hadde eg stilt opp;)
Hadde vært gøy å vært der men vi hadde nok ikke passet inn !
Artig med bilder da, snasken var kjempe søt på bildet på toget (?)
Tidl. bruker
26-06-2007, 22:47
takk, hun sovna tvert idag...! ja tog var morro! rare ting farte forbi!
klart det Jolla! det er faktisk treff for mammaer!, du har jo forresten OTH å du da :blunke:
Helene Harefrøken
26-06-2007, 22:59
Dessuten spiller det vel egentlig ikke så stor rolle hvordan vogn man har, det er jo folkene som er morsomme å treffe :jupp:
Dessuten spiller det vel egentlig ikke så stor rolle hvordan vogn man har, det er jo folkene som er morsomme å treffe :jupp:
Var vel derfor det ble kalt "vognmafiatreff"
Tidl. bruker
26-06-2007, 23:02
frk.pus:
nemlig! vi kan bli smitte stæsjbasillusker da!, så det må advares! :humre:
Tidl. bruker
26-06-2007, 23:14
Var vel derfor det ble kalt "vognmafiatreff"
meget dumt av meg å bruke det ordet, beklager så mye, det skjer ikke igjen. Men det var så mye snakk om det ordet og i et raskt øyeblikk så ble det skrevet. jeg kunne skrevet mammatreff, stæsjetreff etc. :snill:
vi bytter ikke vogner, ergo ingen mani. Å grunnen er at vi har jo så bra vogn som vi er fornøyd med. det var vi vel alle enige om idag!?!
vi er utstyrsoholikere vi. :glis:
Å, jeg er så misunnelig på dere, jeg skulle jo ha vært der, men så styrtet :mann: avgårde på et møte, og her satt jeg alene med tre unger :fornærma:
Tidl. bruker
26-06-2007, 23:42
neste gang blir du med!
:nattis: sliten.........god natt!
Forresten....
SSS: GÅ Å LEGG DEG!!!! :rofl: :humre:
Mamma Rosa
27-06-2007, 06:52
Det burde ikke spille noen rolle nei, men jeg skjønner at noen føler at de ikke passer inn.
(uavhengig av hvilken vogn de har)
Tidl. bruker
27-06-2007, 07:45
når jeg kom trillenes hjem igår og møtte :mann: sa han dette:
"duh, den rosa påsen passer jo ikke til veska og kalesja nå da!"
LOL, han er prega nå! synes det var så arti !
Emmeline81
27-06-2007, 07:55
Takk for i går ja! Veldig koselig å treffe dere alle sammen, håper det ikke blir lenge til neste gang.
Nydelige vogner alle sammen!
Må ha vært litt av et syn å se dere på tur!
Takk for i går alle sammen, jeg hadde det veldig hyggelig! Barna var skikkelig søte, og lekte&bablet så fint sammen:-)
Vi var i forskjellige aldre og typer, så her hadde alle passet inn...fellesbetegnelsen her er at vi er på barnevognforumet og det er vi jo mange som er:-)
Snuppa og Lady Pink; hvis det ikke er noe hyggelig som kommer, så like greit å holde seg unna en tråd som denne:snill:
Snuppa og Lady Pink; hvis det ikke er noe hyggelig som kommer, så like greit å holde seg unna en tråd som denne:snill:
godt sagt!!! Tenkte det samme, men turte ikke skrive det!! :klapp:
Mamma Rosa
27-06-2007, 14:23
...og der kom denne holdingen frem igjen som gjør at andre rygger.
Hva var galt med min kommentar?
Electronica
27-06-2007, 14:25
Kjempe mange fine vogner. Skulle gjerne vært med på noe sånt selv. Men får se senere en gang. Likte spesielt godt den sorte og gråe buggisen. Bekrefter bare nok en gang at det må bli en slik på meg en gang. :gaah:
Det burde ikke spille noen rolle nei, men jeg skjønner at noen føler at de ikke passer inn.
(uavhengig av hvilken vogn de har)
Denne kommentaren er da vel unødvendig. Hvorfor skulle noen føle at de ikke passet inn liksom:-)
Hadde vært hyggelig med en tråd som denne uten kommentarer med div. undertoner:-)
Og hvis du rygger av meg Lady Pink, så hadde du nok ikke gjort det hvis du ble med i går og hadde møtt meg:humre:
Mamma Rosa
27-06-2007, 18:20
Denne kommentaren er da vel unødvendig. Hvorfor skulle noen føle at de ikke passet inn liksom:-)
Hadde vært hyggelig med en tråd som denne uten kommentarer med div. undertoner:-)
Og hvis du rygger av meg Lady Pink, så hadde du nok ikke gjort det hvis du ble med i går og hadde møtt meg:humre:
Det var faktisk noen sa at de ikke følte at de passet inn på et evt. treff, selv om du ikke kan forstå det.
Det var det jeg kommenterte, at jeg forstod at noen kunne føle det sånn.
Det har da ingenting med undertone å gjøre.
F#%&&>&% pokkers .... ARG :sinna:
Du vet selv: ikke var du på treff og ikke har du skrevet her. Hvorfor i svarte skal du dele ut rød prikk på denne debatten til meg? Fy flate.... noen kan bare IKKE la det være god stemning i en ellers hyggelig tråd!!!
fatter ikke vitsen bare... Syns det er utrolig at en koselig tråd skal bli debatt av....
Mamma Rosa
27-06-2007, 18:34
*kapoff*
:hviske: det er ikke lov til å oute prikker.
:hviske: det er ikke lov til å oute prikker.
Oute? og det betyr? Vise hvem som sender?
Man sier jo: "sendt deg prikk... eller prikker deg"
Så om jeg sier at jeg fikk en prikk, er ikke det lov da?
Irriterer meg måten det der ble gjort på... uansett lov eller ei
TrailerE
27-06-2007, 18:39
Her var det mye lekert å se, og så mange snasne mammar da :wow:
Nydelig føken du har SSS :elsker:
Mamma Rosa
27-06-2007, 18:45
Oute? og det betyr? Vise hvem som sender?
Fortelle hvem som ga prikk og hva det stod i den. :)
Det stod ikke noe i den... så det har jeg ikke skrevet opp.. kan fjerne nicket jeg. men da fjerne det også i quoten din...
Mamma Rosa
27-06-2007, 18:55
Det stod ikke noe i den... så det har jeg ikke skrevet opp.. kan fjerne nicket jeg. men da fjerne det også i quoten din...
Det skal jeg gjøre. :)
Tidl. bruker
27-06-2007, 18:56
Her var det mye lekert å se, og så mange snasne mammar da :wow:
Nydelig føken du har SSS :elsker:
:elsker: jaaa...takk! :)
vi var en fin gjeng, jeg var spent på toget hvordan disse gærningene var men det viste seg at de var så koselige å vanlige damer att. fikk dele litt triste historier, det var sikkert godt for noen å få snakket ut om bekymringer. jeg fant ut at jeg var ikke alene om diverse tanker og grublingser. morsomme historier hørte vi også og vi jabba litt om stæsj også men ikke så mye faktisk. det var mest prat om babyene våre.
Ps:
LilleL da !:shock: ...
SSS: Popkorn fra nå av asså... :fnise:
Måtte bare :sinna: litt....
Jeg syns treffet var alt annet enn vognomane og stæsj.. var litt snakk om buggis, of course... neste gang må noen flere Xployrer dukke opp altså! Men det var knall hyggelig, masse prat om babyene som SSS sier..
Jeg var knall spent jeg og... men alle var jo helt ufarlige jo! Untatt SSS da.. hihi.... som overfalt meg for å få drugsa sine.. :fnise: :rofl:
Mamma Rosa
27-06-2007, 18:58
Det kan godt hende vi treffes en annen gang. Skal prøve å ikke virke så redd. ;)
Tidl. bruker
27-06-2007, 18:58
SSS: Popkorn fra nå av asså... :fnise:
Måtte bare :sinna: litt....
:kry:
Du som prikka; jeg sendte pm du sendte videre til admin. FY F... du er sjuk i hue..
Tidl. bruker
27-06-2007, 19:22
Du som prikka; jeg sendte pm du sendte videre til admin. FY F... du er sjuk i hue..
lilleL:
hev deg over det!
:popcorn:
Tidl. bruker
27-06-2007, 19:26
du har full innboks :vente:
Augustmamma2006
27-06-2007, 19:43
Ser nå at denne tråden også har utartet seg... Ja, ja, det er visst blitt en vane her inne det...
SSS: det er Cat76 som har den brune OTH`en (så at du lurte på det litt tidligere i tråden).
Tidl. bruker
27-06-2007, 20:16
ja! takk, det sto helt stille her serru! da er alle "på plass" i mitt lille hode!
TrailerE
27-06-2007, 20:18
Vi var en fin gjeng, jeg var spent på toget hvordan disse gærningene var men det viste seg at de var så koselige å vanlige damer att. fikk dele litt triste historier, det var sikkert godt for noen å få snakket ut om bekymringer. jeg fant ut at jeg var ikke alene om diverse tanker og grublingser. morsomme historier hørte vi også og vi jabba litt om stæsj også men ikke så mye faktisk. det var mest prat om babyene våre.
Hørtes koselig ut :nikker: neste gang vil jeg være med :blafre:
Det kan godt hende vi treffes en annen gang. Skal prøve å ikke virke så redd. ;)
Ja det har noe å gjøre med det også ja...at man vet jo ikke hvem man møter senere.
Tipper ikke vi er så skvetne noen av oss jeg;)
Heisann alle damer fra treffet :vink: !!
Tusen takk for kjempe hyggelig treff!!
Det var kjempe hyggelig å se dere, og ikke minst: alle de flotte barna som satt oppi alle DE snaisne vognene!!!:glis:
Kjekt å se hvem som er bak nickene samt å treffe andre som deler samme interesse.
Og jeg er såååå fornøyd med min "nye" oth! Til og med sambo digget det brune trekket mer enn det blå. Selv liker jeg godt begge, så det er jo kjekt å variere:glis:
:neie: takk til de som hjalp med å skifte trekk!!!
Klem fra cat.:findag:
Tidl. bruker
28-06-2007, 05:46
vi bare MÅ ta dette igjen iløpet av sommer/høsten ! ! !
:klem:
vi bare MÅ ta dette igjen iløpet av sommer/høsten ! ! !
:klem:
Enig:jupp:
Og da kan vi jo ta det i en annen by?
Feks.. Lillehammer? :fnise:
Tidl. bruker
28-06-2007, 09:21
Tønsberg brygge!
Fiiiine vogner. Blir helt sjuk...
Electronica
28-06-2007, 18:10
Ganske utrolig at noen skal begynne å kritisere og prikke hverandre i en slik tråd. :humre: Det var jo et treff for de som er interessert i vogner. Og ja ... er man ikke interessert i vogner, så så klart vil man ikke passe inn. Så fremt man ikke er interessert i å treffe damene og barna da, som med sine ellers ulike personligheter og bakgrunn kommer på et sånt treff. Synes ikke de som drar på slike treff skal behøve å verken forsvare seg eller forsikre om at "alle" passer inn. På samme måte som man ikke passer inn i alle typer treff ellers. Jeg ville ikke dratt på et scrappetreff eller et "vi-som-er-tilhenger-av-å-bære-treff" eller "jogge-med-vogn-treff", da jeg naturlig nok ikke har interessen og dermed ikke hadde hatt så mye der å gjøre. Men jeg har da overhode ikke noe jeg skulle ha sagt om hvorvidt disse treffene burde vært arrangert eller ikke, og heller ikke noe jeg skulle sagt i forhold til de som er interessert og opptatt av dette. :stønn:
Skulle gjerne kommet i diskusjon med flere av disse "jeg kan ikke fatte at"-bærtene, for jeg skulle snart fått på bordet egenskaper ved deres livsstil jeg "ikke kunne fatte". Vi er alle ulike, og å være reflektert innebærer jo å akseptere dette, og slå seg til ro med at alle ikke er lik en selv. (joda jeg ser ironien i siste linje og dette innlegget, men jeg mener jeg har belegg for å skrive det likevel). ;)
Tør nesten ikke :skummelt: men... et stille, lite :klapp:
mariasmamma
28-06-2007, 18:16
Ganske utrolig at noen skal begynne å kritisere og prikke hverandre i en slik tråd. :humre: Det var jo et treff for de som er interessert i vogner. Og ja ... er man ikke interessert i vogner, så så klart vil man ikke passe inn. Så fremt man ikke er interessert i å treffe damene og barna da, som med sine ellers ulike personligheter og bakgrunn kommer på et sånt treff. Synes ikke de som drar på slike treff skal behøve å verken forsvare seg eller forsikre om at "alle" passer inn. På samme måte som man ikke passer inn i alle typer treff ellers. Jeg ville ikke dratt på et scrappetreff eller et "vi-som-er-tilhenger-av-å-bære-treff" eller "jogge-med-vogn-treff", da jeg naturlig nok ikke har interessen og dermed ikke hadde hatt så mye der å gjøre. Men jeg har da overhode ikke noe jeg skulle ha sagt om hvorvidt disse treffene burde vært arrangert eller ikke, og heller ikke noe jeg skulle sagt i forhold til de som er interessert og opptatt av dette. :stønn:
Skulle gjerne kommet i diskusjon med flere av disse "jeg kan ikke fatte at"-bærtene, for jeg skulle snart fått på bordet egenskaper ved deres livsstil jeg "ikke kunne fatte". Vi er alle ulike, og å være reflektert innebærer jo å akseptere dette, og slå seg til ro med at alle ikke er lik en selv. (joda jeg ser ironien i siste linje og dette innlegget, men jeg mener jeg har belegg for å skrive det likevel). ;)
Vil også bare si... :klapp:
Lilleklump
28-06-2007, 18:46
:klapper:
Tønsberg brygge!
Bergen!!! will be nice to see the strollers with rain clothes!! :jupp:
Bergen!!! will be nice to see the strollers with rain clothes!! :jupp:
Nei usj da... ;)
Da vil jeg heller vente til kafeen på Magasinet er klar.. :D
Tidl. bruker
29-06-2007, 05:58
jeg trur jeg strevde i 12 sider inne på foreldreportalen om å få fram akurat det du skriver her Electronica! du er flink! akurat riktig ! :takker:
maimamma06
02-07-2007, 09:25
Hei alle som var på treffet i Oslo:glis:
Takk for en koselig dag sammen med dere. Kom først hjem først i går kveld og hadde ikke tilgang til nett der.
Ville bare si at ungene fikk kosa seg de å ,i Frogerparken og vi fikk kosa oss med mat (med bønnespirer osv:humre: ) og div i ved Studenterlund (Saras) etterpå.
Å vi fikk jo prata masse som mødre flest, om barna våre. De er de viktigste vi har.
Å selvfølgelig vognprat å da. Særlig for meg som ble buggiseier dagen før og ikke skjønte helt dette med regntrekket feks. :humre: Takk SSS for den oppklaringa.
Håper flere blir med neste gang og jeg vil bare si at hadde jeg ikke fått buggis dagen før hadde det blitt City Jet'n som hadde blitt med.
Dette var jo IKKE bare for de med OTH eller BUGGIS.
Var jo en Stokke der å, og jeg håpet egentlig på å få sett andre typer å jeg da, som først tenkte på å kjøpe TFK.
Uansett var det verdt de 35 milene jeg måtte kjøre for å treffe dere alle sammen.:blomst:
Hei maimamma!
Det var veldig hyggelig å hilse på deg og snuppa også, og håper dere har hatt en fin uke sammen i Oslo.
Blir gjerne med på treff ved annen anledning jeg også, for det var så mange hyggelige damer og fine barn:glis:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.