PDA

Se hel versjon : Bugaboo Cam: Noen i Buskerud ??

Snuppsi*Duppsi
26-06-2007, 23:18
Henviser til min andre tråd om tema http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=525455

Lurer på om det er noen SNILLE, GODE NM mammaer i nærområdet mitt som kunne være vennlige å vise meg en Bugaboo Cameleon i bruk? Og som jeg kanskje kunne fått trillet litt?
Vet det er mye å be om, men synes butikken blir så misledende angående egenskaper og komfort.. Jeg har liksom ikke noen baby å stappe oppi vogna som prøvekanin enda heller :knegg:
Under 10 uker til termin, så må bestemme meg snart..

Jeg selv bor i Nedre Eiker.. Skulle gjerne truffet noen som bor rundt:
Kongsberg
Øvre / Nedre Eiker
Drammen
Røyken
Hurum
LierKan også kjøre mot Asker, Sandvika uten problemer :snill:
Hadde vært knall om noen hadde kunnet hjelpe meg.
Kjenner ikke en levende sjel som har buggis og mine gravide venninner er Simo-frelst :shock: (No offence)

Tidl. bruker
26-06-2007, 23:21
jeg bor i Tønsberg da...kjør hit , så kan vi gå tur med snasken!

9na
26-06-2007, 23:35
:juhu:

Jeg bor i Øvre Eiker, og jeg er bare glad får å vise bort vogna mi, MEN jeg er borte i to og en halv uke fremover. Men når jeg kommer hjem kan jeg gjerne møte deg et sted :jupp:

Jeg har dessuten Fleurville og Petunia Pickle buttom stellevesker og en Joggster Twist du kan få plukke på. Har også vinterhjul du kan prøve.

Snuppsi*Duppsi
26-06-2007, 23:40
Hadde vært knall, men begynner å få litt knapt med tid og :knegg: termin 4. september og må beregne bestillingstid :p
Ombestemme seg sånn i siste liten, da blir det sånn :blush:
Kan lagre deg som venn 9na så kan jeg ta kontakt på PM om jeg fortsatt trenger hjelp, okay? Snille du :blomst:

God tur forresten :glis:

:juhu:

Jeg bor i Øvre Eiker, og jeg er bare glad får å vise bort vogna mi, MEN jeg er borte i to og en halv uke fremover. Men når jeg kommer hjem kan jeg gjerne møte deg et sted :jupp:

Smula
27-06-2007, 00:26
Jeg bor i Nedre Eiker. ;) Send meg en Pm da.

Mya
27-06-2007, 10:47
Nedre Eiker og Buggis her! :juhu:

Metsko
28-06-2007, 17:58
Heisann!
Jeg bor i Vestfossen og er stolt eier av Buggis!