Snuppsi*Duppsi
26-06-2007, 23:18
Henviser til min andre tråd om tema http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=525455
Lurer på om det er noen SNILLE, GODE NM mammaer i nærområdet mitt som kunne være vennlige å vise meg en Bugaboo Cameleon i bruk? Og som jeg kanskje kunne fått trillet litt?
Vet det er mye å be om, men synes butikken blir så misledende angående egenskaper og komfort.. Jeg har liksom ikke noen baby å stappe oppi vogna som prøvekanin enda heller :knegg:
Under 10 uker til termin, så må bestemme meg snart..
Jeg selv bor i Nedre Eiker.. Skulle gjerne truffet noen som bor rundt:
Kongsberg
Øvre / Nedre Eiker
Drammen
Røyken
Hurum
LierKan også kjøre mot Asker, Sandvika uten problemer :snill:
Hadde vært knall om noen hadde kunnet hjelpe meg.
Kjenner ikke en levende sjel som har buggis og mine gravide venninner er Simo-frelst :shock: (No offence)
Lurer på om det er noen SNILLE, GODE NM mammaer i nærområdet mitt som kunne være vennlige å vise meg en Bugaboo Cameleon i bruk? Og som jeg kanskje kunne fått trillet litt?
Vet det er mye å be om, men synes butikken blir så misledende angående egenskaper og komfort.. Jeg har liksom ikke noen baby å stappe oppi vogna som prøvekanin enda heller :knegg:
Under 10 uker til termin, så må bestemme meg snart..
Jeg selv bor i Nedre Eiker.. Skulle gjerne truffet noen som bor rundt:
Kongsberg
Øvre / Nedre Eiker
Drammen
Røyken
Hurum
LierKan også kjøre mot Asker, Sandvika uten problemer :snill:
Hadde vært knall om noen hadde kunnet hjelpe meg.
Kjenner ikke en levende sjel som har buggis og mine gravide venninner er Simo-frelst :shock: (No offence)