Se hel versjon : Vogn som blir liten til baby
Vi har svært begrenset plass i bilen til barnevogn. OTH tvillingvogn får plass bak alle setene, men synes babybagen er veldig liten. Ønsker å ha babyen i bag litt lenger enn 3 - 4 mnd.
Hvilke andre vogner blir like små ?
Enten må det være tvillingvogn eller så må det være singelvogn med ståbrett. Jeg liker ikke Bugabo.
Tidl. bruker
27-06-2007, 07:16
TFK har stor og fin bag! + liten sammenlagdt.
Tidl. bruker
27-06-2007, 07:44
Easywalker blir vel like liten, og den har større bag enn OTH.
TFK blir for stor i bilen er jeg redd.
Hvor stor blir den andre som er nevnt her ? Kjenner ikke til den vognen. Noen som har bilde av den, enkel og tvillingvogn ?
Sannemor
27-06-2007, 08:04
Enkelt vogna til OTH har større bag. :nikker:
Tidl. bruker
27-06-2007, 08:07
Her (http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html) er link, les deg også gjenom tråden lengre nede på siden, easywalker bildegalleri.
Tidl. bruker
27-06-2007, 09:06
Babyjogger City Elite blir veldig liten sammenlagt, og den er superenkel å slå sammen, samt løfte inn og ut av bil. Den kan du ikke bruke vanlig ståbrett på, men de du henger på ramma (Strolli rider?), som barnet sitter på tror jeg går. Eller - du KAN bruke ståbrett, men da må du kneppe opp kalesje i bakkant, slik at barnet kommer mellom håndtaket og kalesjen. Vi har gjort det med Krølle, og det går det.
viffgirl
27-06-2007, 11:06
Har du sett på Phil&Teds? Det er ikke en ideel bag-situasjon for en baby, men om du kan bruke en vanlig bag-vogn hjemme og så bare ta med Phil&Teds når du skal ut med bilen så er det kanskje et alternativ? Vi har gjort det sånn, og jeg bare elsker den vogna - vi har to barn med 18 mnd mellomrom og den har vært utrolig praktisk å ha med. Tar veldig liten plass sammenlagt, er veldig lett å slå ned og opp, og du kan på mange måter få med deg to unger - lett å få en god løsning nesten uansett hva slags alder de er i. Veldig lang rygg i hovedsetet - så vogna holder ut hele vognperioden, og den er super som singelvogn også.
Viffgirl
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.