PDA

Se hel versjon : Hjelp! Vogn-syden

MissX
27-06-2007, 14:31
Vi best plutselig en tur til Tyrkia i går. Reiser 14 juli.... Men jeg har jo ikke vogn i hus!:stønn: :gaah:
Eller jeg har jo en Zapp, men det går nå vel ikke å reise på tur med den?? (Alt går jo, men..)

Jeg som solgte Buggisen for jeg skulle kjøpe ny når vi hadde vært på UL(2juli), men nå rekker jeg ikke å få en til vi reiser:skummelt:

Hva skal jeg gjøre??

Har en Phil, men den liker jeg ikke som singelvogn.

Diddlina
27-06-2007, 14:54
Da ville eg kjøpt ei billig brukt ei som passer til formålet. Så kan du selge den, gi den bort, kaste den etter at syden turen er over.
Har du ei billig ei er det jo heller ikkje så nøye med solbleiking, flyskade, solkrem, is og andre flekker/skader.
Så kan du kjøpe deg ei ny drømmevogn når du kommer heim igjen :jupp:

Ull-mor
27-06-2007, 15:28
Eller du kan kjøpe en flott Brio Race og bruke den til lillemann også når du kommer hjem igjen :blafre:

September 2
27-06-2007, 15:30
Vi best plutselig en tur til Tyrkia i går. Reiser 14 juli.... Men jeg har jo ikke vogn i hus!:stønn: :gaah:
Eller jeg har jo en Zapp, men det går nå vel ikke å reise på tur med den?? (Alt går jo, men..)

Jeg som solgte Buggisen for jeg skulle kjøpe ny når vi hadde vært på UL(2juli), men nå rekker jeg ikke å få en til vi reiser:skummelt:

Hva skal jeg gjøre??

Heisann!

Hvorfor kan du ikke reise på tur med zapp'en? Vi var nettopp i syden med den ihvertfall.

Mamma Rosa
27-06-2007, 15:31
Jeg hadde brukt den. Det er jo bare snakk om en ferie. ;)

Mamma Rosa
27-06-2007, 15:32
Heisann!

Hvorfor kan du ikke reise på tur med zapp'en? Vi var nettopp i syden med den ihvertfall.

Jeg ville ikke reist med en vogn uten liggestilling.

Sannemor
27-06-2007, 15:32
Kan du ikke låne en trille av noen? :vetikke:

MissX
27-06-2007, 15:34
Eller du kan kjøpe en flott Brio Race og bruke den til lillemann også når du kommer hjem igjen :blafre:

:humre: Tror ikke det... liker ikke vogna.:rødme:

MissX
27-06-2007, 15:36
Heisann!

Siden han sover kun i vogn på dagtid, og vi kommer jo til å være ute på kvelden når han egentlig skal sove å.

Vi var 4 dager i Oslo en tur, og da klarte vi oss faktisk bare med Zapp. Men ikke når det er varmt, da vil jeg ha skikkelig skygge.

MissX
27-06-2007, 15:39
Jeg hadde brukt den. Det er jo bare snakk om en ferie. ;)

Jo, men det er liksom ikke det samme som Buggis. :sukk:
Men nå hadde vist Babytrader inne gråbase, så mulig det kan gå. :håper:

MissX
27-06-2007, 15:40
Kan du ikke låne en trille av noen? :vetikke:

Men nå er jeg litt kresen ang vogner:humre: Pluss jeg går ikke glipp av en sjanse til å kjøpe ny vogn. Men det er jo ingen andre enn Buggisen jeg vil ha:stønn:

popsinune
27-06-2007, 15:49
Vi hadde med Instep strider til syden.
Det er en genial sydenvogn. De store hjulene gjorde at vi trillet greit i sanden, på klippestiene og kom oss frem overalt.
I tillegg har den en enorm kalesje som dekker barnet fullstendig (iallefall vår 1-åring).

Det er ikke den vakreste vogna å se på, men som sydenvogn var den perfekt.
+ at den er ganske rimelig !

Lykke til med vognvalg og god tur !

snuppa
27-06-2007, 16:23
Vi var i Tyrkia i fjor med Zapp. Funket helt ypperlig. Gutten som i zappen han.

September 2
27-06-2007, 16:23
Jeg ville ikke reist med en vogn uten liggestilling.

Det kommer vel an på barnet? Trenger vel ikke liggestilling hvis barnet ikke skal sove. Jenta mi hadde det utmerket i zapp'en.