PDA

Se hel versjon : Hva vil passe til denne?

Electronica
27-06-2007, 14:49
Har en sort OTH, og inntil noen flere barn er på vei, så blir det vel ikke kjøpt noe mer til den. Håper på en brun bag en gang i framtida. Men i alle fall. Venter på denne:

http://babypetunia.com/shop/images/peacockparadiseroll_134_pl.jpg
Hva slags seatinsert vil passe til? Lyseblått, brunt eller grønt? Har et lyseblått fra før, men vurderte et nytt til sommeren. Pingpong skal visstnok selge seat-insert flere farger enn Babyjungle. Noen som har sett det i grønt som de har? Er det det mosegrønne?

Electronica
27-06-2007, 14:55
Fant dette på nettet:

http://www.twee-en-meer.nl/catalog/images/seatinsert_mos1.jpg

OTH sitt mosegrønne. Tror det kan bli litt stilig.

Smula
27-06-2007, 15:03
Bedre match finner du vel ikke? Det der var jo perfekt! :jupp:

Electronica
27-06-2007, 15:07
Sjekker med Pingpong først. God erfaring med dem. Men fant et nederlandsk firma som også hadde det. Skal det være så skal det være.

Smula
27-06-2007, 15:10
Kjør hardt, kjør stil. :fnise:

Luca
27-06-2007, 16:53
Wow, du har skikkelig lekker match på tingene dine:glis: Har sett bilde av OTH`en med lyseblått tilbehør, og lekkert det også.

Electronica
27-06-2007, 17:04
Wow, du har skikkelig lekker match på tingene dine:glis: Har sett bilde av OTH`en med lyseblått tilbehør, og lekkert det også.

Takk skal du ha. Det lyseblåe er vel snart historie nå, hvis du tenker på det originale OTH-tilbehøret. Har dog sommer- og vinterposen Svellen sydde til meg + Fleurvilleveska. Det selges ikke med det første. Men ville ha noe helt annet nå. Venter nå utålmodig på svar fra nettbutikkene jeg har kontaktet.

Tidl. bruker
27-06-2007, 17:42
veska der er snasen! men om du ikke har hast så vet jeg med intern info at høst kolleksjonen til petunia kommer med mye brunt! å blått. også mye annet nytt! det skjer i august!

den veska lyver veldig på bildet. jeg skal se om jeg finner "privat" bilde av den. da er den ikke helt lik i fargene.

Electronica
27-06-2007, 18:27
veska der er snasen! men om du ikke har hast så vet jeg med intern info at høst kolleksjonen til petunia kommer med mye brunt! å blått. også mye annet nytt! det skjer i august!

den veska lyver veldig på bildet. jeg skal se om jeg finner "privat" bilde av den. da er den ikke helt lik i fargene.

Veska er allerede på tur, så den saken er grei. Er seteinnlegget jeg leter etter nå.

Tidl. bruker
27-06-2007, 18:28
ah! såpass... vel da har du grunn til å kjøpe enda en da kansje? :humre:

Grattis med veske! den er superb!

Helene Harefrøken
28-06-2007, 05:42
:wow: Flott stelleveske og det mosegrønne seatinsertet ser ut til å passe perfekt :kidoki:

monbea
28-06-2007, 08:52
Så lekkert ut med mosegrønne seat insert til den veska :blafre:

Electronica
28-06-2007, 14:14
Blææ... De har forbedret sikkerheten ved Mastercardkjøp, og jeg har ikke den nye sikkerhetskoden for dette. Må vente på dette til jeg kan bestille noe mer. :sinna: