PDA

Se hel versjon : Hvor lang tid bruker babytrader på å sende varene?

Oioi
27-06-2007, 17:42
Jeg er sååå utålmodig, bestilte vogn forrige uke, betalte med PayPal på torsdag og sendte de en mail for 3 dager siden der jeg spør når de vil sende- og har ikke fått svar enda, mens ordren fortsatt står som "pending":gaah:

Jeg vil ha min bugaboo....nå!:sinna:

Bestilte forresten litt tilbehør samt et MC bilsete med base- kan dette være med på å forsinke bestillingen mon tro?
Stellevseken jeg bestilte fra babypetunia dagen etter ble sendt i går, bare babytrader som er så trege...

Boya
27-06-2007, 17:49
jeg fikk min på under 2 uker iallefall..bestilte før jul jeg da,men på sia dems så står det fortsatt "pending" under status:humre:
Du har ikke fått sporingsnummeret da?
Den kommer vell snart tenker jeg.:glis:

Oioi
27-06-2007, 17:54
Har ikke fått noe springsnr, nei:sparke:
Nå har jeg vært tålmodig og ventet med å bestille i 20 uker (er gravid i uke 30 og bestemte meg for vogn ca i uke 10) og når jeg endelig bestiller så tar utålmodigheten helt overhånd...:hehehe:

Emmeline81
27-06-2007, 18:32
Har du bestilt det nye trekket er det ventetid på det.

Oioi
27-06-2007, 18:33
Nei, jeg mener jeg har bestilt det gamle altså...sort fleece.

September 2
27-06-2007, 18:38
Jeg er sååå utålmodig, bestilte vogn forrige uke, betalte med PayPal på torsdag og sendte de en mail for 3 dager siden der jeg spør når de vil sende- og har ikke fått svar enda, mens ordren fortsatt står som "pending":gaah:

Jeg vil ha min bugaboo....nå!:sinna:

Bestilte forresten litt tilbehør samt et MC bilsete med base- kan dette være med på å forsinke bestillingen mon tro?
Stellevseken jeg bestilte fra babypetunia dagen etter ble sendt i går, bare babytrader som er så trege...

Heisann:glis:

Jeg skal også bestille bugaboo fra babytrader. Skal ha grå base og blått trekk. Jeg sendte mail på mandag og spurte hvor lang leveringstid det var, de hadde disse fargene på lager og det ville ta 3-5 dager fikk jeg beskjed om. Jeg skal også kjøpe MC med isofx-base, men klarte ikke å se at det ble noe billigere med norsk moms og frakt? Hvor mye fikk du det til og bli?

Oioi
27-06-2007, 18:50
Jeg skal også kjøpe MC med isofx-base, men klarte ikke å se at det ble noe billigere med norsk moms og frakt? Hvor mye fikk du det til og bli?

Skal vi se...116 Euro for basen+ 125 Euro for setet= 241 Euro*ca 8,2= ca 2000,- kr *1,25 (moms)= ca 2450,-

Betaler ikke noe i frakt i.o.m at jeg bestiller en bugaboo (gratis frakt for bugabooen) og fikk 50 Euro i rabatt på ordren. Dvs, base+sete= ca. 2300,- (Hvis jeg trekker fra deler av rabatten, resten av rabatten trekker jeg fra vognen...:humre:)

Litt komplisert, men...

Skulle jeg kjøpt samme pakken i butikk her i byen hadde den kommet på ca 3000,- kr nå ettersom det er litt salg på setet (1300,- kr tror jeg).

September 2
27-06-2007, 19:05
Skal vi se...116 Euro for basen+ 125 Euro for setet= 241 Euro*ca 8,2= ca 2000,- kr *1,25 (moms)= ca 2450,-

Betaler ikke noe i frakt i.o.m at jeg bestiller en bugaboo (gratis frakt for bugabooen) og fikk 50 Euro i rabatt på ordren. Dvs, base+sete= ca. 2300,- (Hvis jeg trekker fra deler av rabatten, resten av rabatten trekker jeg fra vognen...:humre:)

Litt komplisert, men...

Skulle jeg kjøpt samme pakken i butikk her i byen hadde den kommet på ca 3000,- kr nå ettersom det er litt salg på setet (1300,- kr tror jeg).

Hmmm.. Jeg la også inn bestilling på bugaboo og MC + div. men fikk opp kr. 600 og noe i frakt. Er du sikker på at du slipper frakt på sete også?

Oioi
27-06-2007, 19:09
Hmmm.. Jeg la også inn bestilling på bugaboo og MC + div. men fikk opp kr. 600 og noe i frakt. Er du sikker på at du slipper frakt på sete også?

Nei, er jo ikke helt sikker, men totalbeløpet kom på 941 Euro, og da var det ikke noe frakt inkl. i prisen:vetikke:

MissX
27-06-2007, 19:14
Ingen frakt viss en best Bugaboo nei...

haribobilen
27-06-2007, 20:01
Kanskje de er utsolgt for noen av varene du har bestilt. Og kanskje de er ventet om ikke så altfor lenge slik at de venter på det og sender alt samlet?
Jeg bestilte min igår og fikk beskjed om at de sendte den idag + endel av det andre jeg bestilte. Resten får jeg i august engang..

Håper den dukker opp hos deg snart :snill:

Oioi
27-06-2007, 20:34
Kanskje de er utsolgt for noen av varene du har bestilt. Og kanskje de er ventet om ikke så altfor lenge slik at de venter på det og sender alt samlet?
Jeg bestilte min igår og fikk beskjed om at de sendte den idag + endel av det andre jeg bestilte. Resten får jeg i august engang..

Håper den dukker opp hos deg snart :snill:

Hvordan betalte du for varene? Bare lurer på om det kan ha noe å si at jeg betalte fra paypal:gruble:

haribobilen
27-06-2007, 21:37
Hvordan betalte du for varene? Bare lurer på om det kan ha noe å si at jeg betalte fra paypal:gruble:

Betalte med Visa og bank id. Trodde ikke det skulle ha noe å si med PayPal, skulle da gå like raskt det.
Om de ikke svarer på mail så ville jeg ringt de jeg.

Emmeline81
27-06-2007, 21:56
Jeg bestilte vogn for to dager siden og har fått svar på mail at de sender den i løpet av uken.

Oioi
27-06-2007, 22:19
Jeg har skrevet enda en mail, jeg, så ringer jeg på fredag dersom jeg ikke hører noe mer. Synes det er litt ubehagelig å betalt de nesten 8000,- kr også uten at de gir en lyd om hvordan ting ligger an...