PDA

Se hel versjon : Hvilke Hookz bruker dere til Skip*Hop Dash?

Blue Lady
27-06-2007, 21:50
Kjøpte begge typene jeg.. men nå klarer jeg ikke å finne ut hvordan jeg skal feste den på vogna, Buggis (har ikke vogna enda se..)

vicky79
27-06-2007, 22:20
til S*H er ikke hooks but buclets eller noen som...
hvilken hookz bestilte du?

silkepels
27-06-2007, 22:35
blue lady, jeg har bestilt straps&buckles fra kiwikid som angivelig skulle passe til dash, men de passer bare til eldre dash'er.... :mumle:

så jeg måtte selge de to parene jeg hadde....

så jeg er på utkikk etter noe som kan brukes i steden, så jeg er spent på dine hookz :)

Autofil
28-06-2007, 00:15
Hvis det er J-Hookz od C-Hooks du har kjøpt kan ikke disse brukes på Skip*Hop.

Det er jo egne fester inni veska, så jeg har aldri sett behovet for noe ekstra til S*H-veskene.

Blue Lady
28-06-2007, 08:53
Hvis det er J-Hookz od C-Hooks du har kjøpt kan ikke disse brukes på Skip*Hop.

Det er jo egne fester inni veska, så jeg har aldri sett behovet for noe ekstra til S*H-veskene.

Ja, det er begge de hookzene jeg har bestilt... Så jeg trenger de ikke? ja, mulig den blir å henge fint på styret i bare skulderreimen, får se når jeg får Buggisen!

Takk for svar dere

tass0112
28-06-2007, 09:56
Jeg har en Dash, og det eneste negative er festemåten på vogn. For att den skal sitte godt på vogna så må du ta av skulderreima, og hvis en skal skifte bleie så skulle en gjerne ha slengt veska på skuldra (ihvertfall når en har 10 kg klump). Men neida.. da må en rote fram igjen skulderreima, feste den og så kan en gå....... (ble rotet forklart det her...

Kunne ha tenkt med noen hookz!:gaah:

vicky79
28-06-2007, 22:36
I think that you can use the ones that look like a c, then you hang the S*H with the shoulder strap.

Blue Lady
29-06-2007, 08:59
I think that you can use the ones that look like a c, then you hang the S*H with the shoulder strap.

Ja, jeg tror også det :-) Satt og "forsket" på det i går kveld! Liker det best når stelleveskene henger litt høyt oppe liksom.