Se hel versjon : EW sy eller Oth UJ billigst hvor?
Hvor kan jeg finne Easywalker Sky eller OTH Urban Jungle billigst?
Utland og innland takk :glis:
EW = Babyjungel hvertfall. Vet ikke om du sparer så mye i det hele tatt på disse lenger. Storkene er billigst på OTH i Norge, 5300,- og det kommer du knapt under med å importere. EW koster 4999,- rundt omkring, og kommer på ca 4100,- når man importerer. Nuta har en nydelig Sky som bare er noen uker gammel, turkis, man kan jo bytte trekk evnt, til under 4000. Billigere enn det får du det ikke.. ;)
EW = Babyjungel hvertfall. Vet ikke om du sparer så mye i det hele tatt på disse lenger. Storkene er billigst på OTH i Norge, 5300,- og det kommer du knapt under med å importere. EW koster 4999,- rundt omkring, og kommer på ca 4100,- når man importerer. Nuta har en nydelig Sky som bare er noen uker gammel, turkis, man kan jo bytte trekk evnt, til under 4000. Billigere enn det får du det ikke.. ;)
Hadde jeg kunne kjøpt bruke hadde jeg glatt gjort det, men det er Widerøe som skal punge ut, og erstatte en vogn som ikke selges lengre =)
Ok. Storkene eller EW direkte er hvertfall gode tips da
Ok. Storkene eller EW direkte er hvertfall gode tips da
Jepp. Skal kikke litt, spørs hva vi finner ut at vogna vår ville ha kostet om den hadde blitt solgt i Norge.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.