PDA

Se hel versjon : Hentet buggis i går...

Gus
27-06-2007, 22:35
Var å hentet den nye buggisen i går.. som ble bestilt den 1 juni
vogn med grå base og brunt trekk og rosa pose????????

Tror dere det rosa trekket, sort/grå posen, vinterhjulene eller koppholderen var med...... NOPE..
Dette kommer ikke inn før slutten av juli, utenom vinterhjulene da som kommer i August en eller gang, og de da sender en fellers pakke.. Så med 3 uker sendetid kan jeg vel regne med dette i september en eller gang..:stønn:

Ble en smule nedtur for oss da prinsessa har fått lov å velge farge til lillesøster.... rosa.

Hos babytrader blir det ca 750 med moms..
Noen som v hva ett rosa trekk koster her i norge??

nalim
27-06-2007, 22:43
Så dumt at det var så mye tull med leveransen din!
Mener at et trekk i Norge koster rett under 1000-lappen,men om du er inntressert i å kjøpe brukt så så jeg nettopp at det var et rosa trekk tilsalgs inne på markedsplassen;)

snuppa
27-06-2007, 22:50
Kjøper gjerne det brune av deg om det skal selges...

Fordømt kjedelig at det rosa ikke var med da :(

sessan&prinsessan
27-06-2007, 22:53
Grattis grattis:blomst:

Så tråkigt att forsendelsen var SÅ mangel full da, jag hade blitt:sinna: jag också!!!!!!

Skrik ut om du vill låna mitt rosa trekk till du får ditt, jag fick suncanopyn idag så jag har ju den, RÅÅSA självklart:humre: .

Glädjer mig till bilder:glis:

Sannemor
27-06-2007, 22:57
Så irriterende!! :mumle:

Gus
27-06-2007, 23:24
Så dumt at det var så mye tull med leveransen din!
Mener at et trekk i Norge koster rett under 1000-lappen,men om du er inntressert i å kjøpe brukt så så jeg nettopp at det var et rosa trekk tilsalgs inne på markedsplassen;)

Tror det er det jeg har sett og svart på.. Ellers tusen takk :neie:

Kjøper gjerne det brune av deg om det skal selges...

Det brune er vel til :mann: som ikke har så lyst til å trille rundt på det rosa hele tiden.. :humre: så beklager det er ikke til salgs.. :)

Skrik ut om du vill låna mitt rosa trekk till du får ditt, jag fick suncanopyn idag så jag har ju den, RÅÅSA självklart .

Grattis... :)
Tusen tusen takk, ble helt rørt her jeg sitter jeg.. Tenk å tilby seg noe slikt..

:neie:
Men det blir vel en tur ned på Alna og kjøpe ett nytt v koster 1000kr, er jo 250 mer enn babytrader (men hva gjør en ikke for små prinsesser...:rødme: )

Men så kommer det vanskelige: skal jeg da avbestille det rosa hos BT, bytte til en annen farge eller selge det når det kommer (hvor mye får en for ett nytt trekk her inne eller på finn???? ):vetikke:

Så irriterende!!

Ja ikke sant, det første T spurte om i dag morges var når det rosa trekket kom, hun snakker jo om når hun og mamma skal trille babyer, begge i rosa vogner..:dåne: hun ser for seg jeg trille hennes rosa dukkevogn og hun den nye buggisen.. (som hun trillet rundt her i hele går.. hehe)

Mamsentil3
27-06-2007, 23:25
Så kjempe kjedeligt. Håpar du får tak i eit rosa trekk, spesielt siden storesøster har valgt fargen. Det blir ei skikkelig stilig vogn. Grattis;)

Sannemor
28-06-2007, 07:23
Ja ikke sant, det første T spurte om i dag morges var når det rosa trekket kom, hun snakker jo om når hun og mamma skal trille babyer, begge i rosa vogner..:dåne: hun ser for seg jeg trille hennes rosa dukkevogn og hun den nye buggisen.. (som hun trillet rundt her i hele går.. hehe)

Så søt da! :elsker: Jeg tror jeg ville prøvd å avbestille det dersom du får tak i et nytt. Hvis ikke kan du evt. selge det videre når det kommer. :nikker: Og om du kjøper brukt kan du selge det brukte videre når det nye kommer. :jupp:

LilleElise
01-07-2007, 12:36
Å så kjedeli at d va så mye toill me deinn når deinn eindeli va kåmmen.. hoff.. man veinte jo så vældi på dæm å da..

Snuppsi*Duppsi
01-07-2007, 12:57
Å guuuuud så herlig :elsker: :elsker: Så søte de små er :snill:
Håper det ordner seg for deg Gus, storesøster må jo få trille med rosa trekk!

Gus
01-07-2007, 13:45
Å guuuuud så herlig :elsker: :elsker: Så søte de små er :snill:
Håper det ordner seg for deg Gus, storesøster må jo få trille med rosa trekk!

Ja hun er herlig :hjerter: (huff :dåne: hennes dukkevogn er vel den mest glorete disney vogna en kan tenke seg. rosa "silke" med alle disney prinsessene på.. hun ELSKER den og fikk velge selv)

har fått kjøpt ett brukt som jeg venter på.. det kommer vel til uka.....kan jo ikke vente til august.. :niks: i hvertfall når jeg hadde sagt at hun skulle få velge farge....