PDA

Se hel versjon : Babytrader og sending og vogn/varer

Lillemor_med_to
28-06-2007, 14:41
I følge Akice ibabytrader så ble vogna sendt på tirsdag. Men jeg har ikke motatt noe tracking nr eller noe bekreftelse på at den er sendt, men pengene er trukket fra kontoen min. Er den da sendt eller? Har ikke tilgang på mailen min her jeg er nå og tør egentlig ikke mase på dem lenger heller.
Vil ha Buggisen nåååå!:gaah:

Emmeline81
28-06-2007, 15:31
Har bestilt vogn jeg også, på mandag. Jeg betalte med mastercard og pengene ble trukket med en gang, og vognen min er ikke sendt enda.

peanut-mamma
28-06-2007, 17:01
Jeg bestillte buggis + div stæsj forrige fredag. Pengene ble trukket med en gang. I dag sendte jeg mail, da jeg ikke har hørt noe fra de ennå (og det er jo 1 uke siden bestilling). Fikk svar om at den var sendt og fikk et tr.nr:snill: Det stod oxo at jeg forhåpentligvis ville få den i løpet av neste uke:snill:

lille L
28-06-2007, 17:06
Er pengene deres trukket eller reservert? Alle nettbutikker reserverer beløp først, og det beløpet kan stå reservert i opptil 4-5 dager, og så enten forsvinner det, eller så blir det registrert som varekjøp

Bare et tips ;)

sessan&prinsessan
28-06-2007, 17:20
Send en mail i morgon da vet du & be om tracking nummer, så du får ro i själen fram till den kommer:humre: !

Alpengold
28-06-2007, 17:37
Er pengene deres trukket eller reservert? Alle nettbutikker reserverer beløp først, og det beløpet kan stå reservert i opptil 4-5 dager, og så enten forsvinner det, eller så blir det registrert som varekjøp

Bare et tips ;)

HElt enig! Penger trekkes ikke med en gang ,fra Mastercard i hvert fall. Det blir liksom minus ,når du bekrefter ordren. Men når de trekkes da får dere ordentlig info på konto om beløpet i valuta ,valutakurs og hvor mye er det i nok. Og da betyr det at pengene er trukker fra konto.
Jeg selv ikke hadde noe tr.num og bare ventet litt så kom pakke i posten etter 10 dager.
Litt tålmodighet,jenter :glis: everything is gonna be allright :glis:

peanut-mamma
28-06-2007, 17:39
Pengene er blitt TRUKKET ja, men min er sendt da:-)

Oioi
28-06-2007, 19:40
Send en mail i morgon da vet du & be om tracking nummer, så du får ro i själen fram till den kommer:humre: !

Jeg har sendt 2 mail, en på mandags formiddag og en i går, men har ikke fått svar engang:gaah:

Blue Lady
28-06-2007, 19:58
Jeg har sendt 2 mail, en på mandags formiddag og en i går, men har ikke fått svar engang:gaah:

Jeg har sendt de 4 mail, ingen svar... Lurer på å kansellere alt, MÅ ha vogn til babyen kommer, synes det er dumt de ikke gidder å svare.. plutselig har de ikke vogna inne før i september liksom og da går det jo ikke :gaah:

Oioi
28-06-2007, 20:37
Jeg har sendt de 4 mail, ingen svar... Lurer på å kansellere alt, MÅ ha vogn til babyen kommer, synes det er dumt de ikke gidder å svare.. plutselig har de ikke vogna inne før i september liksom og da går det jo ikke :gaah:

Enig altså, en ting er at det tar litt tid før man mottar vognen, men jeg er faktisk trukket for nesten 8000,- kr og da synes jeg ikke noe om at de ikke svarer på mailene altså...greit å vite status, i det minste:sinna:

Blue Lady
28-06-2007, 20:44

Nå skjer det noe!!
Sendte den 5. mailen i stad og fikk svar nå! Vogna mi ble sendt den 21. juni og er i tollen i Norge nå!!! Har vært der siden den 25. juni, så ting tar tid i Norge ser det ut som. Fikk også sporingsnummer nå!
På ordrestatusen min hos Babytrader står det bare paid.

(dette er en Bugaboo Cam med grå base og brunt trekk av den nye typen, rosa trekk skulle de få inn i juli, vet ikke om vinterhjulene kommer nå eller senere.)

Gleder meg!!

Emmeline81
28-06-2007, 20:46
Rart dere ikke har fått svar. Jeg bestilte på mandag og på tirsdag sendte jeg mail og hørte om når de kunne sende, og da sa de at de skulle sende i løpet av denne uken. Håper de holder det de lover da. Fikk også beskjed om at de sendte tracking nr på mail med engang de hadde sendt varene.

haribobilen
28-06-2007, 20:48
Jeg også synes det er rart dere ikke får svar på mail. Jeg bestilte på tirsdag. Får svar på mail med en gang og fikk mail idag om at det var sendt og fikk tr.nr!

Snuppsi*Duppsi
28-06-2007, 20:51
Godt å høre at det løsnet og at den er til fortolling!

Liker ikke å høre sånne ting altså :blunke: Om problemer og sånt :p
Planlegger min egen bestilling, må bare overbevise sambo om at jeg ikke kommer til å ombestemme meg igjen :stønn:

Har termin 4. september. Vogna kunne de visstnok sende med en gang (grå/blå Cam), men nytt trekk (ikke fleece i svart), bilstoladapter (Akta Graco) og vinterhjul måtte sendes i egen pakke etter pga de ikke hadde på lager.

Må ha innen baby kommer :shock:

Blue Lady
28-06-2007, 21:04
Godt å høre at det løsnet og at den er til fortolling!

Liker ikke å høre sånne ting altså :blunke: Om problemer og sånt :p
Planlegger min egen bestilling, må bare overbevise sambo om at jeg ikke kommer til å ombestemme meg igjen :stønn:

Har termin 4. september. Vogna kunne de visstnok sende med en gang (grå/blå Cam), men nytt trekk (ikke fleece i svart), bilstoladapter (Akta Graco) og vinterhjul måtte sendes i egen pakke etter pga de ikke hadde på lager.

Må ha innen baby kommer :shock:

Det ordner seg sikkert for deg også :-)

Du har jo enda en god stund til baby kommer! Jeg skal mulignes ha keisersnitt om 4 uker, derfor er jeg litt ekstra stressa, ikke for det, babyen kunne brukt softbagen i P&T vogna til bagvogna kommer, men man vil jo gjerne ha alt klart til babyen kommer.

*minne meg selv på om å begynne å sortere babyklær snart*

Snuppsi*Duppsi
28-06-2007, 21:09
Ojsann!
Da skjønner jeg at du stresser litt.. Jeg stresser selv fordi jeg synes plutselig jeg har fått dårlig tid :knegg:
Tenkte at litt over 2 mnd er jo sååååå lenge, men 8-9 uker er liksom ikke så lenge allikevel :stønn:

Krysser fingre og tær og håper alt fikser seg for deg :-)

Det ordner seg sikkert for deg også :-)

Du har jo enda en god stund til baby kommer! Jeg skal mulignes ha keisersnitt om 4 uker, derfor er jeg litt ekstra stressa, ikke for det, babyen kunne brukt softbagen i P&T vogna til bagvogna kommer, men man vil jo gjerne ha alt klart til babyen kommer.

*minne meg selv på om å begynne å sortere babyklær snart*

Lillemor_med_to
28-06-2007, 21:28
Forrige torsdag hadde de reservert beløp, hele 11 000 kr. Nå var noe av det kommet inn på kontoen igjen, så jeg regna med det er trukket fordi beløpet som er igjen nå stemmer ganske bra med prisen på vogna. Er ikke hjemme så jeg har ikke fått sjekka på kontofonen om det stemmer.
Får håper hun holdt det hun lovet og sendte den på tirsdag.
Sambo skal nemlig til gardermoen på tirsdag og jeg håper vogna har kommet til Oslo da, kanskje jeg klarer å få noen til å fortolle den eller noe for meg og få den sendt på gardermoen.*drømme*