PDA

Se hel versjon : Forskjellen på MacLaren Classic og XT?

Tidl. bruker
28-06-2007, 16:39
Noen som vet?
Er det så vesentlige forskjeller at man ikke bør kjøpe Classic?

sessan&prinsessan
28-06-2007, 17:36
Klipp fra biteringen:
Samme trille som XT modellen,men med litt mer utstyr.Fottrekk/fotpose, babyinnlegg og løst sitte underlag/polstring.

Tips om du ikke trenger fottrekk/fotpåse & sittunderlaget.
På baby magasinet i Oslo säljer dom XT`n till 2490,- & då är skulder polstring & baby inlegg ink i prisen, det kommer utnom på andra utsalgs steder !

Grysen
28-06-2007, 18:50
Jeg har classicen og er veldig fornøyd. Siden den ikke brukes på de kalde vinterdagene men gjerne en høstdag er det veldig ok med fotposen. I tillegg er seatinserten super, den er tykk og veldig god å sitte/ligge på. Vet ikke om det følger med "hodestøtte" til spedbarn på XT det er med på classicen. Vi kjøpte trillen når Jakob var ca 6 mnd så vi har ikke brukt det men greit viss du har en liten baby som skal bruke den på en ferie for eksempel, da ligger den lille ekstra mykt på seatinserten og med god hodestøtte.

Tidl. bruker
28-06-2007, 18:54
Det er altså ikke noen forskjell på størrelsen på Classic og XT? De har like stor/bred sittedel og liggelengde??

Fjolla
28-06-2007, 18:54
Mer utstyr som nevnt ja, men helt unødvendig etter min mening. Vi hadde XT fra poden var 4 mnd, og hadde slett ikke bruk for noe spedbarnsinnlegg/hodestøtte, den er overflødig synes jeg. Og fotpose...joda, kan sikker vært greit, men det funker jo like bra med pledd eller annen pose :-)

Fjolla
28-06-2007, 18:55
Det er altså ikke noen forskjell på størrelsen på Classic og XT? De har like stor/bred sittedel og liggelengde??

:jupp:

I bunn og grunn er de helt like, bare tilbehøret som skiller dem. Og tidligere hadde XT utvidbar kalesje, men ikke Classic. Nå har jo begge modellene det også.