PDA

Se hel versjon : 7 1/2 mnd og fullammer!!

moona
03-02-2002, 22:50
Ja Jakob er nå 7 1/2 mnd gammel og vil ikke han noe annet en puppen. Vi har prøvd og prøvd alle mulige typerg grøt, middag, frukt osv. osv. Nå begynner jeg å bli temmelig lei og frustrert av å prøve. Jeg er også bekymret for om han får i seg alle næringsstoffene han trenger (jern??). Han tar tran, heldigvis.

Håper dere har noen gode råd og er veldig glad for å høre om andres erfaringer.....Nå føler jeg meg temmelig:(

Elin
04-02-2002, 12:52
Du er ikke alene, nei...:(
Ingrid er snart 7 måneder, og vil heller ikke ha noe annet enn puppen...:gal:
Vi har prøvd 5 forskjellige grøter, grønnsaksmos, kjeks, og alt annet vi kan komme på som kan være godt. Men vår lille frøken kniper munnen sammen og veneter på noe bedre..:uff:
Dette var ikke jeg forberedt på, i hvert fall. Trodde liksom alle barn likte fast føde og syntes det var litt spennende, jeg...

Skal heldigvis på helsestasjonen i morgen, og da får jeg vel forhåpentligvis noen gode råd.:ide:
Jeg er også bekymret for dette med jern og vitaminer og sånt, altså.:(

Håper dette ordner seg snart. Hadde jo vært deilig å være ferdig med ammingen til hun begynner på skolen...;)

Ønsker dere også lykke til med spisingen!

:klem:

moona
04-02-2002, 15:45
Ja det er jo en trøst å vite at det ikke er bare oss som har det sånn. Morsomt at du nevner det med skolen for akkurat det har vi også spøkt med. At jeg må komme på skolen i storefri og Jakob sier: "Flott!! Der kommer mamma med lunsjen!!"

:gal: :gal: :gal:

Kan du ikke komme med et referat etter du har vært på helsestasjonen???

Lykke til!

Magica
06-02-2002, 17:07
Marius er riktig nok 'bare' 5 og en halv måned, men han vil IKKE ha noe annet enn pupp han heller. Har prøvd grøt (helt uaktuellt) og ferskendessert (fysj) og stort sett.. bare han SER skjea kniper han igjen munnen og snur vekk hodet...

håper dette bedrer seg før skolestart ja! :)

er litt bekymra, men trøst i at andre har det sånn og..

klem Magica og Marius (f. 170801)

moona
21-02-2002, 19:05
Nå ser jeg et lys i tunnellen. Jakob spiser grøt!! Ikke så mye men mer og mer for hver dag. Han har også fått to tenner og elsker å tygge litt på kavring.......Endelig!! Jeg holdt nesten på å gi opp!!:gal:

:mervink: :hjerter: