PDA

Se hel versjon : Hjelp!!


Tidligere bruker
31-03-2003, 09:51
:snill:

Nennemor
31-03-2003, 18:36
Det aller letteste jeg kan komme på er å kjøpe slike ferdigpakker, der du bare skal tilsette vann eller melk eller egg eller noe slikt. Det står på pakka hva som trengs.

Hvis du bruker en stor springform altså 28 cm skal det tilsvare en tolitersform og da skal det visst gå to slike pakker oppi en form. Dette er et tips jeg har fått som jeg ikke har prøvd ut, men da finnes det i hvert fall mange forskjellig slag å velge i.

Still et nytt spørsmål om å få tips til hvilke av kakene som er gode du! :) Jeg har sett flere ganger her inne at folk skryter av disse ferdigmiksene.

Hvis du ikke liker idéen så send meg en PM så skal jeg finne oppskriftsboka mi og finne frem noen ordentlige oppskrifter til deg.

sofia
31-03-2003, 20:32
JAA! Bruker nesten bare sånne ferdigmikser jeg, og de blir så gode! Vellykket resultat hver gang! :kidoki: Jeg liker best gulrotkake og firkløverkake. De er saftige og gode. Sånne ferdigkaker tåler ikke stå så lenge etter de er stekt, så det er best å lage dem samme dagen. Det tar jo bare 20-30 min også, inkl steketid! :D Elsker sånne løsninger når man har fullt program fra før jeg!

Tidligere bruker
01-04-2003, 10:16
------------

Nennemor
01-04-2003, 20:40
Ja, det har jeg. :) Suksessterte heter den. Og den finner du her (http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=51347&highlight=suksessterte) sammen med noen andre oppskrifter.

Jeg har blitt fortalt fra pålitelig hold at to pakker med slik kakemiks passer til en toliters form og en 28 cm rund form er tolitersform.

Tidligere bruker
02-04-2003, 10:39
-----------