PDA

Se hel versjon : Spising av aviser, reklamer etc.

Huldra
05-02-2002, 18:34
Spising av aviser, reklameblader etc.

Av og til får Lille My tak i en avis, eller en reklame og setter i gang; river, biter og spiser.. Finner av og til en papirbit i avføringa…

Det jeg lurer på, er dette skadelig på noen måte??

Det er jo ikke sånn at hun spiser hele telefonkatalogen da…. Men jeg liker det jo ikke, og fjerner jo avisen el.l. med en gang jeg ser hun har tatt tak… men er ikke alltid rask nok…

Noen som vet?

Ramgad
05-02-2002, 20:20
Går litt papir her også.
Mye fiber i sånt!

Tror ikke du skal engste deg, så lenge du passer på så godt du kan. Er vel ikke mye som slipper gjennom kontrollen, tross alt.

Kelly
05-02-2002, 20:29
Gabriel hadde nok spist telefonkatalogen om han hadde fått lov!!
Han er helt vill, når det kommer til papir altså, og spiser det han finner.... Ja, ja, det er jo forsåvidt ikke bare papir han spiser.... kosedyr, sko, møbler og forskjellig...men papir er liksom favoritten da!;)

Tar det ikke så nøye jeg heller...det er jo begrenset hva som forsvinner ned i magen.:gal:

anita
05-02-2002, 21:29
Anders digger dopapir :D

Og ellers alt som kan puttes i munnen......

Modesty
05-02-2002, 21:42
...jeg har en liten mistanke om at inntaket av kartongbøker her i gården ikke akkurat hjelper på fordøyelsen...

Eple
06-02-2002, 16:42
Spurte helsesøster om det, jeg, siden papir har vært fast innslag i dietten til snuppa en god stund...
Hun bare lo og kom med en bemerkning om ekstra fiber. Det eneste hun kunne tenke seg som kanskje ikke var helt bra var ferske aviser med masse trykksverte. For den (trykksverta) kan inneholde stoffer som ikke er direkte sunne. Men det skal vel en del aviser til før en kan snakke om forgiftning.

Eple