PDA

Se hel versjon : Haster - Omgangssyke Og Vond Lukt


Amber
03-04-2008, 07:53
Nora har hatt omgangssyke noen dager, trodde det var over, men i natt, da jeg kom inn til henne før jeg skulle legge meg, så hadde hun kastet opp, uten å rope på mamma:tullerdu:

Hun lå nesten å svømte i oppkast, både kropp og hår måtte vaskes midt på natta, til Noras store fortvilelse.

Men så til mitt store problem... Jeg aner jo ikke hvor lenge hun har ligget sånn:rødme:, og selvom jeg vasket madrassen hennes med en gang, så har det trukket godt inn. Noen som har gode råd på hvordan jeg skal få madrassen ren igjen? Hva skal jeg vaske med?

Det er en ikea-madrass, av typen Sultan Fängebo, som de tydeligvis ikke fører lenger. På lappen på madrassen står det at den ikke kan vaskes, men det må jeg jo.. eller må jeg bare kjøpe en ny madrass? og være litt smartere denne gangen og faktisk kjøpe med en overmadrass??? Noen som har råd?

mammamina
03-04-2008, 09:01
Levere den til rens. Har renset dobbel overmadrassen min en gang og det gikk fint. Hadde veltet en hel flaske ajax på den under flytting, det luktet ikke bra. men den ble så god som ny.

mammamina
03-04-2008, 09:02
Mener å huske at jeg leverte den på oslo city, men det finnes sikkert noen der du bor også!

Suzie Q
04-04-2008, 20:52
Tror muligens rens blir dyrere enn å kjøpe ny :vetikke: