Se hel versjon : Hvor handle Wilton fra nå da?
Bakingforfriends forsvant plutselig fra ebay :tullerdu:
Hvor i alle dager skal jeg handle fra nå? Mange ulike stores, men kan dere anbefale en billig, god en?
Her er en butikk du kan bruke:
http://www.cakerysupplies.com/
Jeg gikk inn på profilen til Baking for friends og ser det har vært en del negativ feedback i det siste på uleverte varer og deretter er butikken hennes lagt ned. Det er tydelig at hun har fått problemer av en eller annen art.
Ser også at hun har vært pålogget en av de ssite dagene, så hun eksisterer da enda og er tilgjengelig. Sendte henne en mail nå med forespørsel om hva som skjer.
Tusen takk Berta!
Da skal jeg bruke denne storen :jupp:
Sjekka eBay, og er du i tvil om seriøsiteten hennes, har hun også rester igjen i nettbutikken der:
http://stores.ebay.com/Cakery-Supplies
Samt at du kan se hun har bra feedback:
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=cakerysupplies&ftab=AllFeedback&myworld=true
Veit også om andre her inne på NM som er veldig fornøyd med nettbutikken hun har utenom eBay.
Den butikken på ebay har jeg faktisk vært inne på! Men ser at i linken du sendte er det jo et flott utvalg av akkurat det jeg trenger! Happy nå ja :glis:
MammaFryd
13-04-2008, 19:21
Søren og, jeg har akkurat bestilt fra bakingforfriends... håper ikke hun surrer med bestillingen min, jeg skal bruke den ene formen til konfirmasjon om mindre enn tre uker!
Mailet forresten med henne før jeg sendte bestillingen, da var hun raskt ute med svar, så krysser fingrene!
Vanvittig utvalg i fraktmåter da... Ikke så ofte man får valget ;)
Hvilken velger du / dere?
Jeg skal bestille former, bryllupsfigur + div.
Hva er alternativene du ser da?
First class mail er billigst. Dernest Priority mail vanlig (ikke express og lignende)
First class mail og Priority mail bruker den samme tiden å komme til Norge, men Priority er vanligvis mulig å spore og kan derfor føles en smule sikrere å bruke.
Husk at du må legge inn tilstrekkelig tid med tanke på når du skal bruke tingene. Er ting på lager, kan det gå 1-2 uker (en sjelden gang 3 uker) før du har tingene. Er de ikke på lager med en gang, kan det fort vekk gå en mnd.
Møkkakjærring....
Jeg bestilte i midten av januar for å ha varene til selskapet til gutten 1. mars. Hun sa hele tiden at det var sendt og at hun fulgte trackingen. Vel, ga henne negativ feedback da det var gått en mnd. Fikk en elendig og frekk komentar til bake. 1 uke etter det lå varene i postkassen, selvfølgelig en uke for sent. Ble desverre ikke bilerkake på gutten min. Ihvertfall ikek den type kake han ønsket seg.
Pakken var datostemplet 26 februar.... Det er alt for dårlig.
Kanskje en av de jeg har utheva?
Choose Shipping
USPS Global Express Guaranteed $89.00
USPS Global Express Guaranteed Non-Document Rectangular $89.00
USPS Global Express Guaranteed Non-Document Non-Rectangular $89.00
USPS GXG Envelopes $89.00
USPS Express Mail International (EMS) $47.50
USPS Express Mail International (EMS) Flat Rate Envelope $25.00
USPS Priority Mail International $36.00
USPS Priority Mail International Flat Rate Box $37.00
USPS Priority Mail International Large Flat Rate Box $49.95
UPS Worldwide Expedited $156.72
UPS $165.84
Customer Pickup $0.00
Møkkakjærring....
Åpenbart en grunn for at hun har lagt ned butikken nå. Bra hun har gjort det i det minste :nemlig:
Jeg har heldigvis bare positive erfaringer med henne, men noe har tydeligvis gått veldig skeis i det siste.
Husk at du må legge inn tilstrekkelig tid med tanke på når du skal bruke tingene. Er ting på lager, kan det gå 1-2 uker (en sjelden gang 3 uker) før du har tingene. Er de ikke på lager med en gang, kan det fort vekk gå en mnd.
Smart... heldigvis er det ennå 1,5 mnd til bryllupet!
Kanskje en av de jeg har utheva?
Choose Shipping
USPS Express Mail International (EMS) $47.50
USPS Express Mail International (EMS) Flat Rate Envelope $25.00
USPS Priority Mail International $36.00
USPS Priority Mail International Flat Rate Box $37.00
USPS Priority Mail International Large Flat Rate Box $49.95
$25.00 for Express mail flat rate envelope? Det var BILLIG!
Grunnen til at jeg ikke anbefalte deg Express mail, er fordi det vanligvis er så j... dyrt at det ikke engang er verdt pengene.
Om tingene dine får plass i flat rate envelope, så er det et soleklart alternativ! Skjønner imidlertid ikke at du får kakeformer og bryllupsfigurer i en konvlutt, men...
Dernest kommer vanlig Priority mail. Ser hun ikke har first class, men det er kanskje fordi First class mail har en vektgrense på 4lbs, litt under 2 kg.
$25.00 for Express mail flat rate envelope? Det var BILLIG!
Grunnen til at jeg ikke anbefalte deg Express mail, er fordi det vanligvis er så j... dyrt at det ikke engang er verdt pengene.
Om tingene dine får plass i flat rate boksen, så er det et soleklart alternativ! Dernest kommer vanlig Priority mail. Ser hun ikke har first class, men det er kanskje fordi First class mail har en vektgrense på 4lbs, litt under 2 kg.
Den var billig ja, men kan ikke velge den:
*** International Orders please do not choose flat rate envelopes, as we can not ship orders this way. Sorry for the inconvience.****
Takk for hjelpa igjen :blomst:
Fantastisk bra link Berta! Fikk varene i går, veldig godt fornøyd!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.