PDA

Se hel versjon : Dere med barn som får middag og grøt

Kjersti
06-02-2002, 20:48
Ingrid spiser grøt og middag med stor appetitt om dagen, vi vurderer snart å innføre måltid nr 3.........:D

Hun har hittil fått Nestles grøt og middagsglass (mine ambisjoner om å lage middag selv gikk visst over.......:o , er ikke forseint da......) Var på helsestasjonen her om dagen, og der hadde de vært på kurs ang barnemat.....og Småfolk ble sterkt anbefalt! Og så er det jo så mange som skryter av Hipp også.....

Blir litt forvirret, jeg.....Ingrid er glad i Nestle hun altså, men jeg vil jo liksom at hun skal ha det beste! Så idag har jeg kjøpt Småfolk middag og Hipp dessert, bare for å prøve.

Så folkens, hva spiser barna deres? Hører også gjerne på erfaringer ang ulike typer barnemat....

Eirill
06-02-2002, 21:08
Vi bruker grøt fra Nestlé til frokost og kvelds( Havregrøt med aprikos og banan er visst favoritten!)

Middagen er som regel hjemmelagd, men noen ganger får hun servert glassmat. (Glassmat fra Nestlé, det er ingenting annet å velge i her)

Vi har prøvd Pasta Penné fra Hipp, og den elsker hun! :nam:
Småfolk har vi ingen erfaring med.

Skal ha oppskrifta mi på kyllinggryte liggende her inne. Prøv den du, Kjersti, den er bare nydelig! :nam: