PDA

Se hel versjon : Alternativ til tran

Abritta
09-02-2002, 01:05
Fikk beskjed av helsesøster at hvis det var "umulig" å få i ungene tran, så var Biovit et bra alternativ.
Har ikke problemer med å gi Joakim tran, men jenta vår på 4 år hun hyler når hun ser tranflaska, og nekter blankt å ta det. ( Og jeg bebreider henne IKKE ) Så hun har til nå fått sanasol.
Så fant jeg ut at nå skulle jeg få i henne noe istedet for tran, og gikk og kjøpte Biovit. Men hva ser jeg når jeg kommer hjem?? Jo da, Biovit og Sanasol inneholder nøyaktig de samme tingene med nøyaktig samme mengde:???:
Mitt spørsmål er derfor: Er det noen forskjell på disse produktene??

tia
09-02-2002, 09:09
Hei
Jeg mener å ha hørt at Sanasol inneholder sitrus, mens Biovit ikke gjør det. Derfor anbefaler man Biovit til spebarn

Numbiss
09-02-2002, 12:23
D-vitamindråper kjøper du på apotek. De har ingen :D smak (prøvde det selv), bare litt sånn feit i munnen...

Det er lett å gi de til små barn.
Aner ikke om det hjelper barnet om mor tar D vitaminer (dersom det var det du mente..?).

Lykke til

:mervink:

Maja
09-02-2002, 16:08
Slet også med å få Simon til å ta tran. Problemet var løst da jeg gikk til innkjøp av Eskimo-kids tranen med tutti-frutti smak. Det går ned med et smil hos Simon. :D

:mervink:

Becky
19-02-2002, 22:07
Vi er også veldig fornøyd med Eskimo. Den smaker jo kjempegodt, hun smatter som bare det!:) Og hun vil gjerne ha mer!

Tran var ikke så veldig populært, pluss at hun gikk og gulpet på den utover dagen, æsj!!!