PDA

Se hel versjon : Gir dere dessert?

Tidligere bruker
01-03-2002, 00:35
Heisan :mervink:

Lurer på om dere gir dessert til middagen hver dag jeg?
Og hvorfor/hvorfor ikke?

Vi gir ikke dessert hver dag, ganske sjelden faktisk.
Det er fordi Kristian ikke har vært så flink til å spise og jeg inbiller meg at hadde han fått dessert hver dag uansett så hadde han til slutt nekta å spise middag.

:klem:

opus
01-03-2002, 00:40
Jeg gir dessert hvis Ole fortsatt virker sulten etter å ha spist opp middagen sin. Så da blir det dessert ganske sjelden her :p

Vil ikke gi dessert hvis han ikke spiser middag da jeg er redd for at han ikke vil ha middag i det hele tatt til slutt.

Allimac
01-03-2002, 03:07
Småen får dessert av og til..... Varierer egentlig..:uff: ..Hvist vi husker på det...Er ikke altid vi husker å kjøpe ny, eller har noe frukt liggende....:p

Cazandra
01-03-2002, 08:04
Sarah har ikke fått dessert enda.
Og jeg kommer nok aldri til å begynne med dessert glass til henne.
Synes det er veldig greit å raspe pære, eple og mose banan.
Hun får alltid frukt til lunsj.

Søstra mi har gått i den dessert fella, om jeg skal kalle den det:p
Han var lenge småspist og hun var så redd for at han ikke fikk nok vitaminer, så derfor fikk han purè av alle slags typer når han nektet å spise middag.
Nå er gutten snart 3 år og spiser litt middag, hyler og skriker, får dessert glass og gliser fra øre til øre og er så fornøyd.
:lol:

Kjersti
01-03-2002, 10:02
Ingrid får dessertglass hver dag, hun.....:D Men så spiser hun middag som en helt også:D Hun har nok ikke skjønt dette med å vente på desserten enda, så vi får se når den tid kommer.....:gal:

Ps....gir dessertglass istedet for frisk frukt pga at jeg er allergisk mot frukt, dermed vil jeg også at hennes frukt skal være behandlet før hun spiser den.....bare for ikke å erte opp de allergenene...hvis det har noen betydning???

Ooops....du spurte visst om hvorfor vi gir dessert også?
Vel, si det......Ettersom hun er så flink til å spise middag, så syns vi at hun fortjener noe kos etterpå:) Dessuten så er det vel litt C-vitaminer i disse dessertene....Hun får ikke mye da, bare noen
t-skjeer.