PDA

Se hel versjon : ehm..lenge leve latskapen....

Pink-Cat
24-11-2001, 21:17
Jeg må bare tilstå at her i huset har det gått på nestle barnemat på glass. Nå har det seg sånt at de var fri (tenk at det går an) for banemat 4 og 6 mnd. på butikken i dag, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gi til Sunniva i morgen? Noen forslag?
Ser at flere her skriver at de begynner med poteter, og tenkte at jeg kan kanskje kunne prøve å gi henne moste poteter til middag i morgen :ide:
Men har det noe å si at hun ikke har fått bare det før? Skal jeg være forsiktig, å ikke gi henne for mye siden det er første gang hun får moste poteter?

Vennlig hilsen Pink-Cat :mervink:

Tweeno
24-11-2001, 23:36
Kasper fikk brekninger av poteter de første gangene. Gulrot er kanskje bedre. Søtere i smaken. Du kan blande litt kokevann eller morsmelk i for å få en finere konsistens. Avocado er jo også mild på smak. Du bør ikke gi så mye av ting de ikke har smakt tidligere.

Forresten; hvorfor ikke prøve andre merker enn Nestlé? Det foregår en boikott av Nestlémat pga. uetisk oppførsel. Dessuten liker gutten min mye bedre Hipp barnemat, så da er jo valget ganske enkelt. Lykke til med maten i morgen!

:mervink: Caty og Kasper :sover:

Pink-Cat
25-11-2001, 14:06
Takk for svaret :)
Visste ikke at det foregikk boikott jeg :(
Har dessverre ikke så mye annet og velge mellom, siden vi bor på et lite sted, og butikkene tar ikke inn så veldig mange sorter :(
Får prøve å mase mere på de :uff:

Skal iallefall prøve litt potet og litt gulrot i dag, det blir spennende :cool: