Vis full versjon : er sååå sex-gal !!!!!!!!!!
Unregistered
19-03-2002, 21:37
Jeg er så sex-gal for tiden!!!!!
Mannen min synes jo det selvfølgelig er kjempe bra,men det kan jo bli for mye av det gode synes han også.
jeg har egentlig alltid hatt sterk sex-lyst,men synes den er blitt enda sterkere etter fødselen....vi har jo hatt en god del sex nå den siste uken(kanskje ca 2 ganger for dagen i gjennomsnitt)
Er jeg ett unntak blandt de fleste kvinner?
Eller er det flere som har det slik som jeg -kunne gjort det flere ganger for dagen....
hegecesi
19-03-2002, 21:40
Unntak.:p
Jeg er nok som deg.....i perioder vel og merke!! :) Akkurat nå er jeg inne i en ikke "sexgal" periode, men det skylles vel at 3 jeg kjenner er blitt gravide nylig, og jeg har angst for at jeg og skal bli gravid igjen.....noe jeg ikke har lyst til med det første, så til spiral blir montert, tror jeg jeg roer an med sexen.. ;) Men under graviditeten og før jeg fikk mensen tilbake var det fart i sengehalmen ganske så ofte og litt til!! :)
Her er vi i gang for lenge siden:o . Men tar det litt mer rolig enn vanlig inntil pessar er ordnet, og (under-)kroppen er sitt gamle jeg igjen:blush:. Er det ikke sånn at alt er normalt da?
Vi er to!!!! :D :D :D Bare så synd at jeg må lide i stillhet for sambo tilsynelatende synes at mer enn én gang i uka er for mye....dataen er viktigere...... :sint:
Vi er tre...:blush:
Det er faktisk først nå jeg føler at det begynner å bli litt sving på sakene her! Tidligere er det sambo som har tatt mest initiativ, men nå er det faktisk meg.
Føler meg helt nyforelska om dagen, jeg;):hjerter:
2 dagar om dagen hadde blitt for mykje!!!!!!!!!!!!!!!!! Sexlysta mi er der, og den er nok akkurat no sterkare enn sambuar sin.........skulle ønske vi begge hadde meir overskudd!!!!!!:gal:
..tenker nemlig ikke på det engang!!!!!!
:o :sover:
Isabella
21-03-2002, 11:54
Må si meg enig i Maline..... tenker ikke noe særlig på det, nei. Hverken nå, under graviditeten eller før.... :o
Men innimellom skjer det selvfølgelig noe, jeg ble jo gravid.......;)
Nyt det mens du kan!!! Synes du er kjempeheldig, og mannen din må være kjempelykkelig:p Gleder meg til lysten min også kommer seg....forresten, hvilken prevansjonsmiddel bruker du? Kanskje det har noe å si:D
Hmmm..... Du har ikke tilfeldigvis en urinveis- eller soppinfeksjon på gang...? Bare lurer, altså - orgasmer hjelper visstnok mot infeksjoner i underlivet...
Unregistered
21-03-2002, 22:08
Hei igjen.det var meg som var så sex-gal...he-he
Jeg bruker mini-pillen som prevensjonsmiddel+ at mannen min "trekker" seg ut før sædavgang.....
Så jeg er ikke noe særlig redd for å bli gravid igjen enda....
Nei jeg har ikke noe urinveisinfeksjo heller...he-he
Jeg bare synes det er såååå godt når vi har sex..og gjør det så "ofte som mulig".Jeg skjønner meg bare ikke på dere som sier at dere ikke tenker på det en gang.
Dere måååå være unormale altså!!!
Tidligere bruker
28-03-2002, 13:33
.
Stort sett har jeg ikke sex-lyst i det hele tatt... mens andre ganger igjen.......
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.