Se hel versjon : Middag......
Noah vil ikke ha middag....!:(
Blir små rar av at han ikke vil ha det...!!Han spiser godt ellers men meddag vil han altså ikke ha..:gal:
hva skal jeg gi han??
kathrin & Noah (født 4juli 01)
Tidligere bruker
24-03-2002, 14:53
Hva har du prøvd?
Jeg er ikke i den situasjonen og mangler erfaring, men ville prøvd ALT som er på markedet...
Jeg starta med middag da Alex var 6 mnd, men han spytta bare ut. Han fikk da 4 mnd glass. Bestemte meg for å prøve 6 mnd glass, og det gikk ned på høykant.
Nå er han snart 1 år og spiser middag som bare det:)
Lykke til.
Et alternativ kan være å lage hjemmelaga mat.
Sarah begynte på ordentlig å spise middag for snart 2 uker siden. Vi strevde også litt. :gal: Spiste greit ellers, grøt og brød og frukt. Vi introduserte middag så smått når hun var 6 måneder gammel. Begynte med hjemmelagd mat, men det kom ut like fort igjen. Prøvde da med 4-måneders middag på glass. Det kom også ut også knep hun igjen munn. Prøvde med 6-månedersglass med samme resultat.
For 2 uker siden kjøpte jeg et 8-månedersglass med "Pasta med tomatsaus og mozzarella" og det gikk ned på høykant! :nam::nam:
Nå har vi vært en uke i Sverige og der er jo utvalget MYE større hva gjelder barnemat så nå har hun fått prøvd diverse smaker og mamma har fylt skapet hjemme med noen sikre favoritter og noen uprøvde! ;)
Lykke til! :klem: fra oss
trymbill
24-03-2002, 16:39
Hjemmelaget mat er det eneste som vi har hatt god suksess med her. Jeg har helt sluttet á pröve glassmat lenger.:)
Emil brekte seg, øyde, ble blå og rød om en anna da jeg ga han most potet og most kokt kyllingfilet, og det samme da han fikk most potet og most kokt svinkjøtt! Begge hjemmelaga!! Trodde dettte skulle bli litt av en prosess, jeg, å få i gang middagsmatinntaket!!
MEN! Nå har jeg funnet ut at han elsker :nam: most potet og leverpostei!! Vi gir leverpostei uten ansjos, den Billy-leverposteien du får på Rimi, og han digger det rått!!
Kanskje du også kan prøve ut forskjellig ting? Er jo aldri godt å si hva dem liker, og i tillegg er dem jo vant til bare søte ting, så det er ikke så rart kanskje, at dem griner på nesa av vanlig middag!!!
Lykke til!!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.