PDA

Se hel versjon : Drikke!

Hormonella
25-03-2002, 08:44
Nå må jeg bare høre med dere her asså!
Hva drikker deres små og hvor ofte??
Blir de tilbudt drikke hele dagen? Og hva får de da såfall?
Når jeg sier drikke så mener jeg alt utenom melk asså!
Lucas NEKTER helt plutselig å drikke vann...
Det har han gjort siden fødselen, men den siste mnd kan jeg bare glemme å få i han noe som helst.
Så nå får han juice og babysafter som jeg vanner ut.
Men jeg syns han drikker så lite jeg!

Hampus
25-03-2002, 09:00
:vink:

Sarah drikker vann utenom puppen. Tilbyr henne drikke hele dagen og hun drikker ca. 2-2,5 dl per dag. Har kjøpt en Magic Cup som hun faktiskt klarer å drikke ur selv (når den er full i alla fall), så den har hun stående på gulvet slik at hun får tak i den.

:klem: fra oss

chris
25-03-2002, 09:06
Får ikke Ole Alexander til og drikke noe utenom, annet enn ved "luring".
Allså et par slurker til maten, før han skjønner hva det er, æsj vann.
Har prøvd med utvannet saft osv men nei.
Eneste gangen jeg får i han litt er hvis han får drikke av vanelig kopp eller glass, men da må vi skifte alt etterpå og jeg aner ikke hvor mye han får i seg.

Kelly
25-03-2002, 14:09
Gjør som Hampus...

Setter guttas "ikke søl- kopper" på gulvet, fulle av vann. Da drikker de rett som det er. Og har blitt bedre og bedre på å drikke!:):)

Ellers så får de bare vann til maten også, og melk, morgen og kveld.

Det var oss!:vink: :mervink: :mervink:

Mondeo
25-03-2002, 14:13
Sondre drikker ikke så mye utenom måltidene han heller.Men iblant tar en en sup eller to av vannflaska som han alltid har innen rekkevidde.

siss
27-03-2002, 23:23
Emil drikker svært lite han da, utenom måltidene ja. Tror det har skjedd bare et par ganger jeg, gitt :uff:

Men avføringa hans er jo "våt" i konsistensen, så jeg håper og tror at han likevel får i seg nok veske da!! :???:

Prøver jo med vann etter grøten, men det er visst fryktelig morro å fylle munnen og frese det ut igjen!! :lol:
Prøvde også å gi det under måltidet, da drakk han faktisk, men enden på visa ble at han gulpa grøt som en helt etterpå, så det ble med den ene gangen!! :p

Tidligere bruker
28-03-2002, 02:29
Patrick får Nestlè sin aprikos/ananas saft av og til. Var på grunn av den at han skjønte hvordan tåteflasken virket!
Så får han av og til vann. Men drikker egentlig veldig lite utenom puppen!

Cazandra
28-03-2002, 06:01
Hei!

Sarah drikker masse vann hele dagen. Sånn ca 100-150 ml med vann i løpet av dagen.
Har alltid med meg vann i vesken og har det ståendes på bordet.
Der kommer hun opp og vil ha.
Men har ikke skjønt at hun må løfte flaska for å få drukket. Skjønner det heller ikke at hun må ligge på rygg:lol:
Ja ja det kommer vel etter hvert.

Shady
28-03-2002, 14:52
Alex har fått babysaft og vann mellom måltidene. Og jeg har gidd han det når han *ser* tørst ut.

:klem: