Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Arkivet




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-01-2004, 10:37   #1
VIP-Medlem
 
Eirill sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 6,725
MP Rating: 0% (0)
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.
Tuppsjura spylte lillebrors smekke ned i do!

Det er kanskje ikke noe å le av, men jeg klarer ikke å dy meg!

Følgende foregikk altså i Eirillheimen i går morges:

Vi var akkurat ferdige med frokosten, og som vanlig skulle Tuppsjura gå på badet for å legge ned stellematta mens jeg tok maten av bordet.
Jeg tok smekken av lillebror, rakte den henne og sa "Kan du legge denne i skittentøyshaugen ved siden av do?" Tuppsjura tok den og løp på badet, ivrig i sin tjeneste. Rett etter hørte jeg henne trekke ned i do, som hun vet at hun ikke har lov til. Jeg gikk på badet og fant henne stående og titte fortvilet ned i do. "Den e bojt, mamma. Smekken e bojt"

Da har vi hatt vår aller føste "trekke-ting-ned-i-do-opplevelse" her i heimen Det var ikke nok bare bare for ei lita tulle å innse at smekken aldri kommer tilbake igjen "Men den kjæm tebake, mamma?"
__________________
MØ SJÆL!

Sist endret av Eirill; 08-01-2004 kl 10:42.
Eirill er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2004, 11:55   #2
Æresmedlem
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,628
MP Rating: 0% (0)
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå lo jeg godt!!!
Så flink storesøster du har som rydder og vasker etter mamman sin!!!
__________________
Storesøster-2001
Mellombror-2003
Lillesøster-2006
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2004, 13:06   #3
Seniormedlem
 
Søs sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,714
MP Rating: 0% (0)
Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.

De er nå gode da!

Stakkar, så fortvila sikker thun da...

Goingene!
__________________
01 04
Søs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2004, 16:50   #4
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,705
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.



til Tuppsjura
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2004, 16:54   #5
Seniormedlem
 
Mimsen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Romsdal
Meldinger: 2,905
MP Rating: 0% (0)
Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.

Dakar lita!
Jeg husker enda min første (og siste) "trekke-ting-ned-i-do-opplevelse" . Da var det et par av min storesøsters dukkehusdukker som led drukningsdøden.
__________________
.........................Mamma til fire
...........Gutt-98 Gutt-01 Jente-02 Gutt-03
Mimsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2004, 18:30   #6
VIP-Medlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,929
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Må bare le! Hun var nå søt da.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE
Hobbyblogg
emin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2004, 20:28   #7
VIP-Medlem
 
Hampus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 7,217
MP Rating: 0% (0)
Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.

For en søt liten hjelper du har.

Skjønner hun ble forvirret når smekken ikke kom tilbake igjen.
__________________
Klem fra Hampus, Sarah (juli 2001) , Hedda (mars 2004) og Jens (29.12.2006) .
Hampus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2004, 22:50   #8
Medlem
 
Mayani sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 423
MP Rating: 0% (0)
Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.Mayani er som en lysfontene.

Så utrolig søt historie da, den må du skrive opp og fortelle henne når hun blir større, det slår høyt ann hos de to eldste i mayaniheimen.
__________________


Angelica-01, Venessa-96, Shanice-feb03, og Michael-98
Mayani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2004, 20:17   #9
Seniormedlem
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,638
MP Rating: 100% (1)
Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.


Herlig historie, Eirill!

Ser det for meg..
__________________

Elin
Mamma til Erlend f. 15.03.07
f. 13.07.01
og f. 05.05.03
Elin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2007, 21:51   #10
VIP-Medlem
 
Eirill sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 6,725
MP Rating: 0% (0)
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tuppsjura spylte lillebrors smekke ned i do!

Hva skjer om jeg svarer på denne?
__________________
MØ SJÆL!
Eirill er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com