Moonhop og Maya her!
Har smuglest litt men ikke hatt tid til noe mer da vi har hatt besøk fra USA siden 2. aug. Da de siste dro på onsdag var det som om luften datt utav meg. Har slappet av i ett par dager og nyter å ha huset for meg selv igjen. Storesøstre på skolen, lillebror i barnehage og mannen tilbake på jobb - helt nyyydelig!
Maya har blitt 6 uker og har vokst hele 9,5 cm og lagt på seg 1,9 kilo. Bare skryt å få fra lege og helsesøster.
Maya er en rolig jente som sover godt så lenge hun er nær mammaen eller pappaen.... sengen blir lite brukt for å si det mildt. Skal begynne å jobbe med det snart..... liker å ha første del av natten for meg selv iallefall..
Ser fram til å dele hverdagslige gleder og småfrustrasjoner med dere!
Velkommen hit!
Kan godt skjønne at du var sliten etter så mye besøk.
Skal jammen si jenta di vokser! Er det ren fløte du gir henne, eller? Min hadde gått opp 1,4kg ved 6 uker, og det var veldig bra, alt over 1 kg var flott fikk jeg beskjed om.
Hei kjekt å høre fra deg. Ære være deg som har hatt besøk jeg hadde klikket for å si det mildt. Her setter vi selvsagt pris på besøk, men de får beskjed når de passer og ikke passer.
Flott vektoppgang og vekst på Maya og tenk hun e 6 uker alt - skal si tiden flyr.