Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > August

Vis resultat: Når fikk du såre brystvorter av amming
Den første uken.. 8 66.67%
Den andre uken... 0 0%
Etter det var gått 14 dager eller lengre 1 8.33%
Aldri 4 33.33%
Annet/husker ikke... 0 0%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 12. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2009, 19:00   #1
Seniormedlem

Maika sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,990
MP Rating: 100% (1)
Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.
Når fikk dere såre brystvorter

Jeg husker ikke helt når jeg ble sår med nr.1, men tror det kom gradvis etter noen dager. Med nr.2 ble jeg ikke sår for ammet ennå nr.1 (gikk på en smell etter 2 mnd da jeg gikk for lenge med våte innlegg, men det er en annen sak). Nå er jeg ikke sår ennå, men kjenner brystvortene er litt ømme etter at jeg pumpet med eletrisk pumpe for første gang, men jeg er vel ikke over den mest kritiske tiden ennå....

Stolt mamma til 05,06 og 08.09.
Nick på sm er Stjerneskudd
Maika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2009, 19:37   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 10
MP Rating: 0% (0)
Lene76 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Når fikk dere såre brystvorter

Husker ikke hvordan det var med de to første. Men var litt sår noe av den første uken, men følte det gikk veldig fort over. Og nå er det veldig lite sårt. Kan være hvis hun får litt feil tak akkurat med en gang, men ikke noe som henger i....

Mamma til - aug.04 og - juli 06.
Tine kom til verden 07.08.09
Lene76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2009, 19:39   #3
Juniormedlem

£ena sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 34
£ena er en ukjent størrelse akkurat nå.

Ble sår i løpet av første uken med begge guttene, denne gangen har jeg sluppet unna, i alle fall foreløpig.
Gammel 25-08-2009, 20:58   #4
Medlem

Hermine~ sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 247
Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.

Ble litt sår etter noen dager, men det ble raskt bra.
Har hatt økedager nå og da ble jeg igjen litt sår ytterst på brystvorta, antagelig lot jeg de ikke tørke nok før jeg tok bhen på igjen, men det også har ordna seg.
Gammel 25-08-2009, 21:01   #5
Juniormedlem

Ayra sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 36
Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.Ayra vil raskt nok bli berømt.

Jeg ble veldig sår på sykehuset; fikk faktisk vannblemmer på brystvortene. Men det har gått seg til, og nå går det greit så lenge hun ikke kaster hodet bakover med brystvorten i munnen.
Gammel 25-08-2009, 21:58   #6
Seniormedlem

Tinúviel sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,322
Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.Tinúviel har mye å være stolt av.

Med alle tre ble jeg sår i løpet av de første dagene. Det var verst første gangen, litt mindre verre neste gang og denne gangen grodde det av seg selv i løpet av en uke. Jeg måtte bruke brystskjold med guttene så sårene fikk gro og hadde med meg to bokser ferdig steriliserte skjold på sykehuset til denne fødslene. Men denne gangen fikk jeg ikke bruk for dem.
Gammel 26-08-2009, 11:22   #7
Juniormedlem

Augustbaby sin avatar

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 6
MP Rating: 100% (1)
Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.Augustbaby er som en lysfontene.

Ble sår den første uka, og hadde vel egentlig fortsatt vært sår hvis jeg ikke hadde kontaktet ammepoliklinikken på St. Olavs og fått hjelp med ammeteknikken.. E utrolig gla for at jeg tok kontakt tidlig. Såre brystvorter er noe

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:46.