Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Barn med spesielle behov
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2008, 08:14   #1
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 854
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Adhd

Noen her som har adhd barn?
Gammel 15-07-2008, 12:50   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,504
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Adhd

ja, opptil flere
Gammel 15-07-2008, 13:12   #3
Supermedlem

Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med medisinering? min har prøvd ut concerta og ritalin depot men blir gørr deppa på kvelden av de.
Ritalin vanlige piller funker dårlig da han må huske å ta de og jeg har ikke kontroll over han hele døgnet da han er tenåring
Gammel 15-07-2008, 20:11   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,504
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

hos oss fungerer kun Ritalin tablett. Ikke conserta og ikke rit.depot. MEn mine unger er jo små. På kvelden må de ha Melatonin for å sovne, men ikke så mye når de bruker medisin som uten.

For meg funker Conserta om jeg tar dagsdosen fordelt på 2 medisineringer (kl 7 og kl 12/13) og skal jeg noe som krever konsentrasjon på kvelden må jeg bruke Ritalintabl i tillegg. Jeg må ha medisin i kroppen for å sovne greit, går den ut så sliter jeg.

Jeg kjenner tenåringer som har det best med Strattera.
Gammel 15-07-2008, 20:20   #5
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,644
MP Rating: 0% (0)
Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.

Her må det også brukes både Concerta og vanlig Ritalin. (hos voksne)
Han har ikke prøvd Strattera da? Er ikke alle det fungerer på,men det er jo verdt et forsøk
Gammel 06-08-2008, 23:17   #6
Seniormedlem

trollpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,282
trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.

Mi bruker ritalin depo og vanlig tabbl,samt melantonin
Gammel 07-08-2008, 00:19   #7
Seniormedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 2,742
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.

Prøvde å sende deg en pm smulamor, men du har full boks.

Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 00:41   #8
Supermedlem

Kiara Pus jeg skal tømme innboksen min.

Hvordan virker strattera i forhold til concerta og ritalin depot? for begge disse har gitt depresjoner hos han på kvelden.
Gammel 14-08-2008, 14:00   #9
Seniormedlem

Blesha sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,820
Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.

Vet ikke ennå faktisk. Har akkurat startet på andre runde med utredning. Den første runden hadde vi da gutten vår var 3 år, og det var da ikke mulig å si noe sikkert. Håper veldig at denne runden gir et resultat vi kan stole på, så det kan bli gitt riktig type støtte til gutten vår.

Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!
Blesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 09:40   #10
Juniormedlem

Arja sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 14
Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.Arja er bare skikkelig grei.

Her i huset har det vært brukt Racemisk Amfetamin!! Mye annet har vært utprøvd, men det har vært så mange bivirkninger. Nå er imidlertid medisinen tatt bort, og det er fullt fokus på kosthold,trening og fritidsaktiviteter. Det fungerer like bra!!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:04.