Benjamin har astma, og i tillegg diverse matallergier og bjørkepollenallergi.
Nå er jo bjørka i ful blomstring, og vi sliter

Han hoster og hoster og hoster, er tett både i nese og bryst, og han spiser nesten ingenting

Har egnetlig hangla hele vinteren pga astmaen, og har vært undermedisinert i følge barnelegen vi går til.
var på kontroll for et par uker siden, og fikk trappet opp behandlingen med Flutide og Ventoline, og han har itillegg stått på Zyrtec side før påske.
Men han er så pjusk stakkar, klarer nesten ikke få i seg mat, og har blitt så tynn så tynn. Armene er som pipestilker, ribbeina stikker ut og han har bare skinn og bein.
Han kan jo ikke fortsette som dette en hel måned til. Og ifølge barnelegen er det også stor sjanse for at han kan reagere på gress i år, selv om han ikke gjorde det i fjor! Så da har vi det gående hele sommeren i tillegg...
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje høre fra andre med samme problematikk, høre hva dere gjør, hva som kan funke.
Skal ringe barnelegen i morra, og høre, for dette kan jo ikke fortsette!
Han er drøyt 3,5 år, han sover ikke på dagen i barnehagen, men er som regel fis ferdig når klokka er 18. Ber om å få legge seg fordi han er så sliten.
Er han hjemme, så sover han gjerne en time midt på dagen.
Jeg føler at vi ikke får astmaen under kontroll... legen snakket om at vi skulle prøve forstøver neste vinter, men jeg lurer på om vi kanskje burde sette i gang med det allerede nå...
Som sagt, jeg vet ikke helt hva jeg vil med innlegget mitt, men det er godt å skrive av seg litt

Har jo så vondt av han, og skulle ønske jeg kunne gjøre mer for at han skulle ha det godt i hverdagen...