Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Barn med spesielle behov
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-02-2008, 22:48   #1
Supermedlem

hegemor_1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.
rørt Er så glad...

Jeg er bare så utrolig glad!!!!
Høres kanskje rart ut, men Aleksander tegnet sin første bil i dag!!!

Han er 5 år og har sliti med det å tegne, og andre hobby ting. Men i dag ba hen meg tegne en bil. Jeg tegnet en bil til han og satte meg ved pcen igjen. Etter litt kom han til meg og sier "Se mamma. Se hva jeg klarte!!!" Han hadde tegnet en kjempefin bil.

Er bare så glad!!!
Gammel 05-02-2008, 22:50   #2
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,228
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er så glad...

Så flott! Forstår godt at du er stolt ja, det har du all grunn til å være.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 08:47   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,504
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Så hyggelig! Det er så utrolig deilig når barna våre klarer noe de lenge har øvet på eller som vi har venta på
Gammel 07-02-2008, 23:01   #4
Supermedlem

dior sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: langhus / akershus
Meldinger: 1,156
MP Rating: 100% (2)
dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.

Synes ikke det var noe rart i det hele tatt!! DU HAR ALL GRUNN TIL Å VÆRE STOLT OG RØRT OG ALT DET DER!!!!

Kjempe flott når de mestrer - det gir en så herlig følelse - jeg JUBLER med deg

www.junev.piczo.com
dior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:44.