Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Barn med spesielle behov
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2007, 17:20   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Lungesyke Barn - Ibkl

Var på landstreff på Røros i helgen, i regi av IBKL. IBKL er en underorganisasjon av LHL, og står for Interessegruppen for Barn med Kronisk Lungesykdom. Vi var 8 familier fra hele landet som ble samlet på Røros Rehabiliteringssenter. For kun en liten egenandel (250 kr. pr. person) fikk vi fullt opphold og kost for hele helgen, samt deltakelse på tilrettelagte aktiviteter. IBKL dekte også reiseutgifter. Rehabiliteringssenteret er nesten nytt og utrolig flott. Det var utallige tilbud til barna der, rent og fint og nydelig mat. Svømmeanlegget var helgens høydepunkt for barna, med deilig oppvarmet vann, motstrømsbasseng, boblebad og masse utstyr til å leke med. For oss voksne ble det en flott mulighet til å bli kjent med og utveksle erfaringer med familier i samme situasjon.

Interessegruppen er ganske ny og trenger å gjøre seg kjent slik at så mange som mulig får mulighet til å benytte seg av den. Denne linken viser en informasjonsbrosjyre om IBKL: http://www.lhl.no/lhl06/aktiviteterogtilbud/interesse/ibkl/article33686.ece
Dersom du har et barn med kronisk lungesykdom håper jeg du gjør en henvendelse og blir medlem. Jeg håper også du formidler dette videre dersom du kjenner noen som har barn med denne type problematikk. Interessegruppen arrangerer turer og treff og formidler kontakt med andre familier med kronisk lungesyke barn. Det er også et sted å henvende seg hvis man trenger å spørre noen likesinnede om hvordan man gjør det med tanke på praktiske ting i hverdagen, søknad om stønader etc.

Jeg håper dette tilbudet når ut til de familiene som kan være interessert i å delta i IBKL. Send meg gjerne en PM dersom noen har spørsmål. Jeg har epostadresse og telefonnummer til kontaktpersoner i IBKL.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:58.