Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Barnemat
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-11-2007, 09:50   #1
Medlem
 
Gika sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 279
MP Rating: 0% (0)
Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.
barnehagen på besøk

Vi skal barnehagen til guttene på besøk, og jeg lurer på hva jeg skal servere de til lunsj. de går i storbarns avdeling, og det kommer 3, 4 og 5 åringer hit. Det må være noe som jeg kan forberede på forhånd, helst kvelden før da jeg har lillemor på 1,5 år hjemme Alle forslag mottas med takk
__________________
------------------------------------------------------------------------------------

Gutta Boys 02 & 03
Prinsessa 06

------------------------------------------------------------------------------------
evig venter på nettgaver...
Gika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2007, 09:55   #2
Veteranmedlem
 
Arachnida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,007
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: barnehagen på besøk

Jeg må bare si at jeg beundrer at du begir deg utpå dette...

Men hvorfor ikke gjøre det enkelt og gi de pølser i brød/lompe?
Er det noen som ikke tåler melk på avdelingen?
(i så tilfelle, selger de melkefrie pølser på Ultra og det er ikke melk i lomper)

Lykke til...
__________________


Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.


Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2007, 10:45   #3
Medlem
 
MammaFraNord sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Lofoten
Meldinger: 217
MP Rating: 0% (0)
MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.MammaFraNord har en strålende fremtid.
Sv: barnehagen på besøk

Hei Det har vi og gjort. 25 unger i huset. Jeg serverte pølser i brød, og de hadde med matpakke til en av ungene som ikke kunne spise det.... Og rød saft Kjempekooselig og enkelt
__________________
2001 2005 2007
MammaFraNord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 10:06   #4
Medlem
 
Gika sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 279
MP Rating: 0% (0)
Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.Gika har mye å være stolt av.
Sv: barnehagen på besøk

Jeg har på en måte lyst til å servere de noe annet, pølser blir det ganske ofte med alle bursdager de er på... Men kan hende jeg ender opp med pølser, er jo veldig lettvint... Men, om noen har andre forslag tar jeg de imot med åpne armer Ingen av ungene har allergier, så slipper og tenke på det
__________________
------------------------------------------------------------------------------------

Gutta Boys 02 & 03
Prinsessa 06

------------------------------------------------------------------------------------
evig venter på nettgaver...
Gika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 10:36   #5
Supermedlem
 
FrøkenS sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 905
MP Rating: 0% (0)
FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.
Sv: barnehagen på besøk

Hva med pastasalat ? Vår 2,5 åring elsker det hvertfall!
__________________
FrøkenS
Lillesøster - Mai 07
Storesøster - Mars 05
FrøkenS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 10:55   #6
Supermedlem
 
Ellonia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 955
MP Rating: 0% (0)
Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.
Sv: barnehagen på besøk

Pastasalat kan være en fin ide ja. Vi har skruer med flere farger som vi pleier å ha oppi salaten. Det synes Selma er veldig stas ihvertfall. Rundstykker inntil er jo også veldig godt da. Hvis du ikke orker å lage rundstykkene selv, har jo Hattings mange flotte varianter der.
__________________
Ellonia med
Selma Johanne f. 26.06.05 (4640g og 52cm)
Maiken Helen f. 20.06.08 (4230 g og 52 cm)
Ellonia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:47.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com