Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Barnemat

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-04-2009, 11:01   #1
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 108
MP Rating: 0% (0)
Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.Linux har en strålende fremtid.
Drikker lite, 10 mnd baby

Min lillegutt på nå 10 mnd spiser greit, men drikker lite. Har noen gode tips til å få i han mer væske?

I løpet av dagen får han følgende:

- frokost: 1 glass grønnsaksgrøt + litt sviske + prøver å få i han noe vann
- lunsj: Grøt basert på 1 dl morsmelk (pumper) + prøver å få i han noe vann
- middag: 1 middagsglass + prøver å få i han noe vann
- mellommåltid: litt brød, biter av grønnsaker og frukt, noen smaksprøver fra middagen vår, prøver å få i han litt vann
- kveldsmat: Grøt basert på 1 dl morsmelk (pumper) + prøver å få i han noe vann
- pupp maks 1 gang pr natt

Han tar ikke flaske, sugekopp, kopp med sugerør eller pupp (kun en gang om natten, det er derfor jeg pumper slik at han får i seg noe mm). Jeg gir han kopp med vann som han får i seg litt av (men griser mest utover, det er jo så gøy ).

Han har våte bleier og er ikke uttørket på noen måte. Men - jeg regner jo med at behovet for væske stadig vil øke. Noen gode råd og tips?
Linux er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:54.