Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Barnemat
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2008, 21:52   #1
Juniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 40
MP Rating: 0% (0)
Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.
Fisk

Kan jeg, eller kan jeg ikke gi datteren min på snart 8 mnd fisk ??

Trodde fisk var sunt og bra jeg, men så fortalte en venninne av meg igår at barn under ett år ikke skal ha fisk..
Litt forvirret nå...
__________________
Desember 07


Marina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2008, 12:37   #2
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 202
MP Rating: 0% (0)
januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.januarmamma er et navn alle kjenner.
Sv: Fisk

Du kan gi fisk ja..det er jo kjempe sunt..bare gi ..tror hun venninnen din har gitt deg litt feil informasjon
Jeg gir gutten min på 6mnd masse fisk og glass du får kjøpt i butikken inneholder fisk..
januarmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2008, 13:23   #3
Seniormedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,345
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Sv: Fisk

Det kan du. vi fikk beskjed om å vente til ca 8 måneder av HS pga matvareallergi i min familie, men så lenge ingen av deres familie har det er det nok helt trygt
Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 18:42   #4
Juniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 40
MP Rating: 0% (0)
Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.Marina er fantastisk mot andre.
Sv: Fisk

Tusen takk for svar
Da prøver vi fisk til middag i morgen!
__________________
Desember 07


Marina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2008, 20:02   #5
Medlem
 
hum... sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 56
MP Rating: 0% (0)
hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.hum... er fantastisk mot andre.
Sv: Fisk

Det er hvis barnet er spesielt utsatt for å få eksem eller allergier at de skal holde seg unna fisk frem til de er 1 år.

eks. sønnen min hadde atopisk eksem da han var ca 6 måneder. Barnelege og helsestasjon ga oss beskjed om at han ikke burde ha fiskeprodukter, sitrus og egg (tror d var d) før han var 1 år.
Men dette gjelder jo bare noen få..
__________________
Hilsen hum... (Clueless på SM)

mamma til Turbo født 4.12.06
hum... er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:23.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com