Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Barnemat

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-04-2004, 11:49   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Vest Agder
Meldinger: 1,596
MP Rating: 0% (0)
Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.
Hjemmelaget mat...hvor lenge i kjøleskapet?

Hei, nå er jeg i prøvestadiet på hjemmelaging av maten fordi jeg er så drittlei de flekkene på klærne etter glassene fra butikken. MEN, hvor lenge kan maten stå i kjøleskapet? Jeg har fryst ned halve store glass, og det er mer enn nok til 2-3 dager her i huset. Men kan jeg ta opp den dagen jeg trenger og bruke de neste dagene?? Eller må jeg ta opp ferskt hver dag? Har ikke sånn isterningsak jeg...hmmmm hvordan gjør dere det???
Gammel 16-04-2004, 22:59   #2
Veteranmedlem

sofia sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3,252
sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.
Sv: Hjemmelaget mat...hvor lenge i kjøleskapet?

Holder fint 2-3 dager i kjøleskap ja, men ikke særlig lenger siden det mangler konserveringsmiddel.

Liten matboksblogg
Lite på NM - send heller PM
sofia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2004, 23:08   #3
Veteranmedlem

safran sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Classified
Meldinger: 4,821
safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjemmelaget mat...hvor lenge i kjøleskapet?

Jeg frøs ned på små syltetøyglass, porsjonsvis. Så tok jeg opp hver dag.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:18.