Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Barnemat

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-10-2008, 08:38   #1
Supermedlem

Svampe sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 505
MP Rating: 0% (0)
Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.
Nan2 eller Nan3???

Snuppa er straks 10 mnd. Da sambo kom hjem fra butikken i går, hadde han kjøpt Nan3, som er fra 10 mnd.
Men så har jeg hørt at Nan3 ikke er morsmelkerstatning, slik som Nan1 og Nan2.
På pakken står det jo også at det er melketilskudd, mens på Nan1 og Nan2 står det morsmelkerstatning.

Så da lurer jeg på.. Siden det er anbefalt å gi mm/mme fram til barnet er 1 år, skal vi da gi Nan2 eller Nan3???
Blir litt av dette jeg..

Svampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 14:19   #2
Supermedlem

Svampe sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 505
Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.
Sv: Nan2 eller Nan3???

Ingen som vet?

Svampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 15:14   #3
Moderator

Silje sol sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 642
Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.

hm, jeg er jammen ikke sikker. Kanskje du skal sende en mail til nestle og høre? Jeg vet iallefall at det ikker nødvendig å skifte, nan1 skal kunne brukes hele første leveår.
Gammel 27-04-2009, 07:09   #4
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,485
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

...........kom over denne. Noen som vet nå??
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 07:17   #5
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,727
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg brukte ikke nan3 tilmin lille.
Grunnen til det er atden er så ny og guttene har kun hatt 1 og 2.
Så jeg så ikke helt poenget med det.

Sambo kom hjem med en pakke nr 3, men jeg byttet den.
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 07:53   #6
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,675
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vurderte det, men snakket med noen som sa at NAN3 omtrent er det samme som tørrmelk, altså vanlig melk i pulverform, og ikke MME. I tillegg gir den mindre mengde melk for pengene enn NAN1 og NAN2. Vi kjøpte NAN2 istedet.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:57.