Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Barnemat
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-04-2008, 15:14   #1
Supermedlem

Sjöstjerna sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,181
MP Rating: 100% (1)
Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.
urk Putte babyens skje i sin egen munn.

Hvorfor gjør noen det?

Ser alt fra å putte hele skjeen i munnen sin, til å "bare" sleike under skjea - før barnet får maten.

Synes dette ser skikkelig grisete og uappetittelig ut. Og jeg ser det så OFTE!!! Jeg hadde ikke satt pris på om samboeren sleika over skjea mi før jeg fikk den i munn.

JENTENE 05 OG 07
Sjöstjerna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 15:27   #2
Supermedlem

LillianS sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.
Sv: Putte babyens skje i sin egen munn.

Har gjort det helt ifra han begynte med grøt , for å skjekke at grøten/middagen ikke er for varm.
Så har det bare blitt til at jeg har fortsatt med det .

Gjør det selvfølgelig bare de første skjeene , ikke hele måltidet

Kommer jo selvfølgelig til å slutte med det før han er konfirmant

08.08.09
LillianS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 15:29   #3
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,144
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, vettuka, det ser jeg ikke på som uapetittelig. En sleiker jo ikke skeia, og om en så kommer borti inni munnen littegranne...hva gjør vel det da??Det er jo ens egne barn det er snakk om her (som en susser og koser på dagen lang)
Gammel 29-04-2008, 15:35   #4
Medlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 400
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.

Det gjør jeg.
Ser ikke problemet med det?
Har forsåvidt ikke noe problem med å spise av samme skje/gaffel som sambo heller jeg da.
Hvis jeg kan kysse ham, så kan jeg vel spise av skjea hans liksom...
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 15:37   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,626
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Annba Vis post
Det gjør jeg.
Har forsåvidt ikke noe problem med å spise av samme skje/gaffel som sambo heller jeg da.
Veldig enig!

tuuli er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 15:40   #6
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,144
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

[quote=Annba;7117132]Det gjør jeg.
Hvis jeg kan kysse ham, så kan jeg vel spise av skjea hans liksom...[/quote]

Enig med du
Gammel 29-04-2008, 15:42   #7
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,668
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner heller ikke problemer? Det er jo mitt egent avkom... Jeg tar skjeia borti leppa mi for å kjenne om grøten er for varm. Jeg smaker til og med på mme før hun får!!
Nå er hun 14 mnd da, men... Jeg synes ikke det er ekkelt hvertfall. Eneste, jeg prøver å ikke ta ting som skal i hennes munn borti min hvis jeg er forkjøla.

Verden er et merkelig sted for tiden
Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 15:44   #8
Supermedlem

edlih sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,031
MP Rating: 100% (3)
edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.

Sitat:
Det gjør jeg.
signerer

edlih er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 15:46   #9
Supermedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,233
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Det gjør jeg.
Enig med deg! Når jeg hadde samboer spiste vi av og til av samme skei... hvis han ville smake is av meg f.eks. Og datteren min smaker av og til av min mat enda, selv om hun er nesten 3 år.

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 15:57   #10
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hammerfest
Meldinger: 323
Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.

Sitat:
Det gjør jeg.
Enig med Annba.
Jeg smaker litt på maten til lillegutt før jeg gir han det, dette for å sjekke at den ikke er for varm. Gjør det bare på første skjeen, og ser ingenting galt i det.

Anngående det med samboer. Når jeg kan kysse og ha sex med han, ser jeg absolutt ikke problemet med å dele på verken bestikk eller glass. Utveksler jo mye spytt ved kyss og sex.

Naomira er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:54.