Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Barnemat
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-02-2008, 16:36   #1
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 296
MP Rating: 0% (0)
Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.
sviskemos mot hard mage...

Hvor mye gir dere?

For verden er dere bare to i mengden
For meg er dere alt
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2008, 12:31   #2
Medlem

Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.
Sv: sviskemos mot hard mage...

Ingen...

For meg er dere alt
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2008, 15:02   #3
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 630
Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.Husla har en strålende fremtid.

Ga et halvt glass til lillemor, og det satte fart i sakene! Bonus at hun likte det godt også.
Gammel 25-02-2008, 16:35   #4
Supermedlem

Bonsai sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 843
Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.

vi bruker 2-3 teskjeer i grøt som han får 2 ggr dgl., det blir ca 1/2 glass om dagen, forebyggende.

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2008, 22:31   #5
Supermedlem

Linka1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 692
Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.

Vi bruker 1 ts i grøt to ganger pr dag. Da har han fin avføring flere ganger hver dag. I går fikk han ikke sviskemos i grøten (glemte å koke svisker), men istedet et-par isterninger sviskesaft (Nestlè). Det hadde ingen virkning, og da hadde han ikke avføring på et døgn (noe som er leeenge til ham å være).
Gammel 25-02-2008, 22:36   #6
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 519
Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.

Har gitt Isak 3-4 små skjeer i perioder daglig.
Gammel 02-03-2008, 23:40   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 13
maja78 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Eg er glad i maltekstrakt, det er vesleguten min også. Innbiller meg at det fungerar betre enn svisker. Har prøvd diverse, sviskemos, sviskesaft og heimelaga sviskemos (med dadlar) men maltekstrakten får susen på sakene.
Gammel 03-03-2008, 10:04   #8
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av maja78 Vis post
Eg er glad i maltekstrakt, det er vesleguten min også. Innbiller meg at det fungerar betre enn svisker. Har prøvd diverse, sviskemos, sviskesaft og heimelaga sviskemos (med dadlar) men maltekstrakten får susen på sakene.
Jeg har å brukt endel malt, men er det noe med hvor lenge man kan bruke dette?

For meg er dere alt
Gammel 03-03-2008, 10:35   #9
Juniormedlem

Er det? Må innrømme at eg ikkje veit noko om det. Kva tykkjer du om malt, fungerar det betre enn svisker?
Gammel 03-03-2008, 10:56   #10
Juniormedlem

Litt tips til småbarn med treige magar

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=330058

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:07.