Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-05-2008, 16:45   #1
Juniormedlem
 
Verpesjuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 41
MP Rating: 0% (0)
Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.
Barn i bil uten bilsete på tur med barnehagen?

Venninna mi fortalte meg i dag om noe som hadde skjedd med datteren hennes i barnehagen sist uke.
Barnehagen hadde vært på tur. De hadde kjørt buss. Av en eller annen grunn rakk de ikke bussen tilbake til barnehagen, derfor hadde de kjørt bil tilbake. Uten barneseter! 3 barn i bilen, det ene foran, alle uten seter!
Venninna mi ble sur da hun hørte dette, noe jeg forstår, men jeg lurer på hva dere hadde gjort? Hvem er ansvarlige for det som skjedde, mener dere (førskolelæreren var syk den dagen, i følge venninna mi)? Kan man da legge skylden på lederen som ikke var der? Hvem ville dere snakket med dersom dere hadde hatt barn i denne barnehagen?
__________________
Verpesjuk
Verpesjuk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 16:50   #2
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,105
MP Rating: 100% (9)
tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.
Sv: Barn i bil uten bilsete på tur med barnehagen?

Ta det opp med pedagogisk leder for avdelinga først. Det er hun/han som må ta opp dette med resten av personalet syns jeg. Lykke til
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 17:07   #3
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,445
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Barn i bil uten bilsete på tur med barnehagen?

Flaks de ikke ble stoppet av politiet da, er jo ikke love å kjøre med barn i bilen uten bilstol. Så hun hadde nok fått seg en klekkelig bot!

Når gutten her begynner i barnehagen til høsten fikk vi skjema der vi måtte samtykke i om de fikk love å kjøre båt, bil, trikk, buss osv.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 17:23   #4
Juniormedlem
 
Verpesjuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 41
MP Rating: 0% (0)
Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.Verpesjuk er et navn alle kjenner.
Sv: Barn i bil uten bilsete på tur med barnehagen?

Venninna mi fylte også ut et skjema omhva som var greit. Hun krysset av for bilkjøring, men MED sete!
Jeg hadde blitt vanvittig sint hvis det hadde vært mitt barn i den bilen, en gutt/"mann" på 18/19 som kjørte og uten sikring av barna på 3 og 4 år! Hadde forlagt det mennesket oppsagt! Han satt ungene i en potensiell fare, eller? Ut på tungt trafikkerte veier, 2 turer tok han, tilsammen 6 unger.
Hadde ikke godtatt det jeg. Kjenner jeg blir sint bare av tanken
__________________
Verpesjuk
Verpesjuk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com