Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 19:48   #1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,664
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

Det er mulig vi får tilbud om plass i familiebarnehage rett ved hjemmet vårt, men det er en forutsetning at vi kan stille som vertsfamilie et par ganger i uken. Noen som har erfaring med dette og kan si noe for/mot?

Vi har allerede fått plass i en familiebarnehage, men den er langt fra der vi bor og da må vi kjøre. Den vi nå kanskje får plass i ligger i gangavstand fra leiligheten vår, så vi er jo villige til å ofre en del for å få plass. Men er det ok for barna å være i forskjellige hjem/litt i barnehagen, eller blir det stressende(mer stressende enn å kjøre langt i kø hver dag..?)?
__________________

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 19:58   #2
Supermedlem
 
Bonsai sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 849
MP Rating: 0% (0)
Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

sendte en prikk jeg....
__________________
Stolt mamma til lillegull født 02.09.07.

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 20:07   #3
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,664
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

Takk for svar!(kunne visst ikke prikke deg igjen)Tar gjerne i mot flere synspunkter
__________________

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 09:02   #4
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,664
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

Noen flere?
__________________

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 09:09   #5
Mex
Supermedlem
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,159
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

Mener du da at barnehagen skal være hjemme hos dere et par dager i uka?
Jeg hadde aldri gått med på noe slikt.
En haug med fremmende unger og voksne hjemme hos meg. Som styrer og ordner, griser og kanskje ødelegger ting.
Huset må jo også tilpasses bruken da. Barnestoler, leker, fjerning av inventar etc.. Nei, da hadde jeg heller kjørt noen ekstra kilometere..
Tipper gubben hadde vært fornøyd om det hadde vært 20 små barnehender som kladdet rundt på den nye tven og anlegget ..

Men det er meg da.. vi er jo forskjellige..
__________________
Mex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 09:19   #6
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,664
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

Det er bare snakk om vår jente og to barn til + barnehageassistent
__________________

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 09:23   #7
Mex
Supermedlem
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,159
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

Sitat:
Opprinnelig postet av tuuli Vis post
Det er bare snakk om vår jente og to barn til + barnehageassistent
Tja.. jo.. da hadde jeg vel kanskje vurdert det.
__________________
Mex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 10:47   #8
Medlem
 
Jannamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 238
MP Rating: 0% (0)
Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

for å være lovlig må det fortsatt tilpasses som nevnt over her... Dessuten må du medregne skader på dine ting og slitasje, Får du evt betalt for det? Barnehagen må ha forsikring som dekker ditt hus i den tiden barn og voksne er der..

Jeg ville nok også valgt og kjøre et stykke, men fr meg er det pedagogiske opplegget mye viktigere enn avstanden til barnehagen, men der er vi og forskjellige.

Det er lettvint med barnehage i nabobygget, men høres ikke "seriøst" nok ut i mitt hode når de ikke har et fast sted for barna.

Skulle jeg gjort det ville jeg hatt en skriftelig kontrakt hvor vertshuset var forsikret, i tillegg til en kompensasjon for slitasje på ditt utstyr og arbeid med tilrettelegging
__________________
Jannamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 10:56   #9
VIP-Medlem
 
Snurreline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,311
MP Rating: 0% (0)
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

kan man virkelig få gokjent en familiebarnehage som ikke har et fast sted å være?
Jeg ville ikke hatt barnet mitt i en slik barnehage, men det er meg da Jeg hadde heller kjørt den ekstra veien slik at barnet mitt ihvertfall hadde vært trygg på hvor hun skulle være fra dag til dag!
__________________
Livet må gå videre...
Snurreline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 11:14   #10
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,664
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med å stille som vertshjem til familiebarnehage?

Men nå lurer jeg egentlig mest på hva folk som har prøvd det synes. Barnehagen er godkjent og de har et skikkelig pedagogisk opplegg, så akkurat det er jeg ikke bekymret for.

Men takk for svar
__________________

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com